Beoordeeld op 10 juni 2019

Voor de tweede keer verbleven voor 5 dagen. Superlocatie : rustig gelegen aan het begin van de winkel-wandelstraat. Enkele gratis parkeerplaatsen dicht bij de B&B of betalende parking (€ 5 per dag) 30-tal meter verderop. Ook een supermarkt op een 15-tal meter. Ontvangst en bediening echt zoals het hoort te zijn. Kamers : geen 5 sterren maar alles is voorzien en erg proper, zelfs dat tikkeltje meer dan een normale B&B. Restaurant onder de B&B : Eerlijke keuken, verse ingrediënten met liefde op je bord gebracht, prijs/ Kwaliteit top ! Niets is te veel voor deze hardwerkende uitbaters. Diep respect en een dikke merci voor het aangenaam en heerlijk verblijf. Dank en hopelijk tot spoedig weerzien.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 1 april 2019

Hartelijke ontvangst in oud huis tegen de rots gebouwd. De appartementen zijn prima voor een paar dagen. Voor met uitzicht op de straat en achter tegen bouwactiviteiten tussen huis en rots. Prima badkamer tussen slaapkamer en zitkamer in een gangetje.
Niet geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn want: twee trappen waarvan een smal. Rommelige opgang. Centrum goed te voet te doen. Parkeren in de straat voor het huis ( als je geluk hebt ) is gratis. Wat verderop parkeren tegen betaling. Er zijn twee identieke appartementen gescheiden door een gang en dat is praktisch voor bv een familie.
Beneden een goed restaurant. Ontbijt wordt om 8 uur bezorgd voor de kamerdeur voor € 10,00. ( broodjes 3 pp, jam en plakjes kaas en ham )

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 13 september 2018

sublieme ontvangst. Ongelooflijk vriendelijke mensen die je direct een familiaal gevoel geven zoals het nog maar zelden voorkomt. De ligging en de kamer kloppen met de beschrijving en is zeker ideaal voor een paar dagen La Roche. Dichtbij is er gratis parkeerplaats en op 20 meter een SPAR supermarkt. Het ontbijt is inderdaad voldoende te noemen. De broodjes worden kraakvers 's morgens aan de kamerdeur gezet en zijn zoals het moet. Het beleg en bijhorigheden wekten ook bij ons tevredenheid. De kamer had alles wat nodig is,was uitermate stil en had zeer goede bedden. Het restaurant is geen 5 sterren maar de uitermate lekkere gerechten worden met veel liefde bereid en op tafel gebracht. Dat zie en smaak je. Eerlijke producten en geen poespas. Beste Martine, Renato en jolie Nathalie : we hebben echt genoten van ons verblijf en keren zeker terug (als we mogen). Nogmaals dank voor de mooie momenten en de heerlijke keuken.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 2 augustus 2017 via mobiele applicatie

Twee nachten geslapen. Goede bedden. Gelegen in het centrum.
Soms luidruchtig op zaterdag in de kleine uurtjes bij mooi weer.Aardige eigenaren. Redelijk ontbijt met vers gebakken broodjes. Veel eet tentjes en voor iedere beurs. Ligt in een mooi gebied met keuze mogelijkheden voor water plezier of berg beklimmen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 juli 2017

Na lang zoeken vonden we toch een restaurant . We konden lekker buiten zitten en werden in het Nederlands bediend. Het eten was bijzonder lekker. Dit blijkt ook een B§B te zijn maar wij hebben daar niet geslapen

Kamertip: Ik heb er gegeten maar niet geslapen
Datum van verblijf: juni 2017