eDreams
Vio.com
Beoordeeld op 2 april 2017

een zeer verzorgde b&b,mooie slaapkamer en eethoek, s'morgens een ontbijt op de kamer en de kans om lekker te eten aan democratiese prijs dit alles opgediend door een vriendelijke serveerster Nathalie ,dus zeker een aanrader voor een kort verblijf

Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 18 september 2016

goed ontvangen mooie kamer lekker ontbijt alles was proper ontbijt oke badkamer oke bed ook oke een 10 op 10 voor jullie we zullen zeker nog terug komen ik vond het heel goed dat we binnen konden wanneer we wilden als we op stap waren dat geen uren hebben om in bed&breakfast om binnen te gaan

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 augustus 2016

de kamer was proper en gezellig , badkamer ook oké , hele vriendelijke ontvangst ook onze hond was welkom . ontbijt bijgenomen want het was plezant om s' morgens te ontbijten wanneer je er zelf zin in had , Senseo koffiezet op de kamer , alsook waterkoker en eierkoker ( kun jezelf bepalen hoe je je eitje wilt ) restaurant was uitstekend , heel lekker en vlotte bediening , was met aparte ingang . parkeren kan gratis in de straat maar de B&B ligt wel nabij het centrum

Kamertip: er zijn twee kamers per verdieping ( 4 kamers in totaal )
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 22 juni 2016

Klant sedert lange tijd ben ik hier nog nooit ontgoocheld geweest. Eerlijke, VERSE, smakelijke keuken dank zij Martine en René in een gezellig kader. Een super vlotte bediening met een persoonlijke toets voor iedereen dank zij Nathalie ! Hier voel je je écht Welkom. Voor elk wat wils op het bord én een mooie wijnkaart bovenop. wat meer wensen ?! Een absolute aanrader !

Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 26 juli 2013

In het centrum van La Roche gelegen. Nette kamers met alle voorzieningen. Je moet wel zelf je ontbijt klaar maken, maar je krijgt iedere dag genoeg verse producten zodat je er ook je middagmaal mee kan maken. 's Avonds kan je dan lekker gaan eten in één van de vele lekkere restaurantjes in La Roche. La Fontanella heeft ook een eigen restaurant die prijs-kwaliteit wel te doen is, maar er zijn betere restaurants in La Roche.

Datum van verblijf: juli 2013