“lekker eten”
Beoordeling van L'Espadon

L'Espadon
Geclassificeerd als nr. 32 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
13 mei 2017 beoordeeld

lekker gegeten gegrilde zalm was top ook wat mijn man had scampis was een topper
ook het voorgerecht was zeer lekker

Datum van bezoek: mei 2017

18 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier heerlijk gegeten. Kikkerbillen en slakken eens anders dan alleen met knoflook. Ribeye was lekker, al weet ik niet of het wel een ribeye was, de sauce champignon was great! Paying by card was not possible, but the atm is a cross the road. Thanx

Datum van bezoek: maart 2017
26 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb hier een lekkere steak friet gegeten met béarnaisesaus. Vriendelijke bediening. Warm en gezellig ingericht. Lekkere bieren.

Datum van bezoek: januari 2017
26 december 2016 beoordeeld

Een vriendelijk onthaal. Patron aan het fornuis. Prijs/kwaliteit is ok. Gezellig interieur. Bij het aperitief mag er wel een hapje geserveerd worden. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: december 2016
24 november 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijk onthaal !
De patron deed alles alleen .
We waren er voor een lunch en namen een menu van 20€ .
Zeer lekker !!!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die L'Espadon bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In L'Espadon geweest? Deel je ervaringen!