Dit jaar de 9 de keer verblijf in dit hotel ; zoals in vorig schrijven 2017 steeds welkom geweest ;uitbater vroeg toen zelfs om onze goede ervaringen hier te delen .
DAT HEB IK GEDAAN MAAR WIL HET LATEN VERDWIJNEN
Na lang overdenken schrijf ik nu ook onze negatieve ervaring op , want na 9 jaar verwacht je dit niet .
Maar na een beetje kritiek van ons op een volgens mij beleefde manier ; zijn we via een heel boze en onbeleefde mail de deur gewezen ; een mail met duivel icoontjes en heel veel uitroepingstekens en onvriendelijke smiley icoontjes ; en de melding dat er geen plaats meer was voor ons in zijn hotel en dat we maar op zoek moeten gaan naar een ander hotel ; Van een hoteleigenaar verwacht je zoiets niet en dit na 9 jaar .
We zijn zelf altijd correct geweest . We waren er 4 dagen en kregen de laatste dag verrimpelde en oude broodjes , dat doe ik zelfs thuis niet .Eerlijk ; we waren die morgen maar meer met ons tweetjes , maar er bestaat nog altijd iets als zelfbakbroodjes als er geen bakker komt . Er waren nog een paar andere opmerkingen maar deze wil ik nu ook niet opschrijven ; de uitbater kreeg ze op mail .
Ons verblijf was zeker niet zoals andere jaren , jammer van de mama want ze is herstellende van een val . Misschien was dat iets teveel voor hem maar dat moet je niet uitwerken op gasten .
Jammer Jeannot dat het tussen ons zo moet eindigen ,want zo ben je trouwe klanten kwijt en op die manier verlies je er nog als ik de andere reacties zie
ik wilde dit eerst niet doen ; dus hierop zetten ;;; maar je mail naar ons ........dat zette mij tot nadenken en ik vind dat we dit niet verdienen om zo behandeld te worden