Bianca V

Top verblijf in de huisjes in de tuin!!!!

4,0 van 5 bollen27 jul 2022 beoordeeld
Favoriet van het hotel
Wij hadden een overnachting geboekt in de Insolite huisjes. Echt de max! Een zalig gevoel zo dicht bij de natuur en de hottub is zaaaalig.
Misschien een hoger tafeltje voorzien om het ontbijt te kunnen eten.
De menu in het restaurant vind ik nogal beperkt van aanbod.
Wel heel vriendelijk personeel.
Datum van verblijf: juli 2022
5,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 28 jul 2022
Wij zijn blij dat u tevreden bent over de Hostellerie de la Claire Fontaine en over ons nieuw aanbod aan Buitengewone Huisjes aan de rivier. We nemen goede nota van uwopmerking, waarvoor dank.
We hopen u graag van harte welkom tijdens uw volgende bezoek aan de Ardenne.
Chambre 2 personnes.
Bar/lounge
8.6 km van La Claire Fontaine Hostellerie
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 1 mei 2022

Kamers schoon wat het belangrijkst is, ook erg goed beddengoed. Personeel erg vriendelijk, wat erg goed was is het restaurant, we hadden twee nachten gastronomisch weekend geboekt, was de prijs meer dan waard. Bediening, opmaak gerechten, allemaal top.

Kamertip: aan straat zijde meer geluid van verkeer, aan achterzijde geen last van, heb je ook een prachtig uitzicht over tuin en ourthe
Datum van verblijf: mei 2022
Beoordeeld op 15 februari 2022

Mooi gelegen hotel op wandelafstand van La Roche-dorp. Zeer vriendelijke ontvangst. Nette kamers. De salons zijn prachtig ingericht met oude meubelen en oude accessoires. Ideaal voor te aperitief. Het eten was uitstekend. Maar wat alles overtrof was de fantastische wijnkaart, vnl Frans van inslag. Prijs/kwaliteit optimaal

Datum van verblijf: februari 2022
Adrien Son, Propriétaire van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw indrukken van uw verblijf met ons te delen. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de Hostellerie de la Claire Fontaine en wij hopen u graag van harte welkom tijdens uw volgende bezoek aan de Ardennen.

Beoordeeld op 13 november 2021

Wij genoten van een gezellige avond in een restaurant zoals we dat als kind hebben gekend: wat een nostalgie! Een echte « Logis ». Onze kinderen waren welkom en kregen een volwaardig menu met lekker vlees. Het eten is met zorg bereid, miste soms beetje punch, maar het is zeker een plus dat ze met lokale en bio ingrediënten werken. Bovendien een mooie Franse wijnkaart en de Champagne was top. Vriendelijke bediening « zoals vroeger ». Ideaal voor een winterse avond.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 oktober 2021

Ruime parking en een heel mooie tuin tot aan de Ourthe ... ruime en propere kamer met een mooi terras met uitzicht op de tuin ... goede WIFI ... vriendelijk personeel ... uitgebreid ontbijtbuffet en een heel goede keuken met lekkere en betaalbare wijnen. Spijtig zijn de vele honden in de ontbijtruimte en in het restaurant. Het hotel is dringend aan een volledige renovatie toe.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de tuin.
Datum van verblijf: september 2021
Adrien Son, Propriétaire van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in de Hostellerie de la Claire Fontaine. We zijn altijd blij om een follow-up na het verblijf van onze klanten en we zijn nog meer, dus wanneer uw verblijf goed ging.
Renovatie is gepland en begint deze winter al. Dit zal het grootste project zijn van de familie Son's geschiedenis! We hechten belang aan vernieuwing met het bewaren van authentieke patrimonium. Wordt vervolgd.
Tot binnenkort in de Ardennen.

Beoordeeld op 14 september 2021

Beoordeling Lionel M verwoord perfect situatie .Is heel oubollig en grote renovatie dient te gebeuren . Coronasluiting zal geen hulp geweest zijn .Goed gelegen in rustige tuin maar aan zeer druk bereden baan . Mooie rustige wandelweg naar la Roche. Wel geen 4sterren waard .Eten lekker , drank en wijn peperduur . Bediening enorm traag . Honden, ook hele grote ,zijn in restaurant toegestaan .En dit op vasttapijt !! . Andere opmerkingen rechtstreeks doorgegeven aan hotel . Houten terras achteraan heel gevaarlijk .ontbijtbuffet is voldoende en dat is het dan.
Groot verschil in kamers . Hadden Klassiek+ en is juist voldoende , sanitaire blok in .
Onze kamer onder dak op 2de deels bereikbaar via trap .

Kamertip: Kamers achteraan
Datum van verblijf: september 2021
Adrien Son, Propriétaire van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om deze opmerking te schrijven.
Onze excuses voor het ongemak dat u op onze vestiging hebben ondervonden.
Renovatie is gepland en begint deze winter al. Dit zal het grootste project zijn in de familie Son's geschiedenis! We hechten belang aan vernieuwing met het bewaren van authentieke patrimonium. Wordt vervolgd.
Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen deze verbeteren.
Wij willen u graag nog een keer ontvangen om u een veel betere service te kunnen bieden.