2 personen bekijken dit hotel
PricelineUS$ 111
TravelocityUS$ 109
Orbitz.comUS$ 109
Beoordeeld op 15 februari 2022

Mooi gelegen hotel op wandelafstand van La Roche-dorp. Zeer vriendelijke ontvangst. Nette kamers. De salons zijn prachtig ingericht met oude meubelen en oude accessoires. Ideaal voor te aperitief. Het eten was uitstekend. Maar wat alles overtrof was de fantastische wijnkaart, vnl Frans van inslag. Prijs/kwaliteit optimaal

Datum van verblijf: februari 2022
Adrien Son, Propriétaire van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 maart 2022

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw indrukken van uw verblijf met ons te delen. Wij zijn blij dat u tevreden bent over de Hostellerie de la Claire Fontaine en wij hopen u graag van harte welkom tijdens uw volgende bezoek aan de Ardennen.

Beoordeeld op 13 november 2021

Wij genoten van een gezellige avond in een restaurant zoals we dat als kind hebben gekend: wat een nostalgie! Een echte « Logis ». Onze kinderen waren welkom en kregen een volwaardig menu met lekker vlees. Het eten is met zorg bereid, miste soms beetje punch, maar het is zeker een plus dat ze met lokale en bio ingrediënten werken. Bovendien een mooie Franse wijnkaart en de Champagne was top. Vriendelijke bediening « zoals vroeger ». Ideaal voor een winterse avond.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 13 oktober 2021

Ruime parking en een heel mooie tuin tot aan de Ourthe ... ruime en propere kamer met een mooi terras met uitzicht op de tuin ... goede WIFI ... vriendelijk personeel ... uitgebreid ontbijtbuffet en een heel goede keuken met lekkere en betaalbare wijnen. Spijtig zijn de vele honden in de ontbijtruimte en in het restaurant. Het hotel is dringend aan een volledige renovatie toe.

Kamertip: Kies een kamer met uitzicht op de tuin.
Datum van verblijf: september 2021
Adrien Son, Propriétaire van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 oktober 2021

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in de Hostellerie de la Claire Fontaine. We zijn altijd blij om een follow-up na het verblijf van onze klanten en we zijn nog meer, dus wanneer uw verblijf goed ging.
Renovatie is gepland en begint deze winter al. Dit zal het grootste project zijn van de familie Son's geschiedenis! We hechten belang aan vernieuwing met het bewaren van authentieke patrimonium. Wordt vervolgd.
Tot binnenkort in de Ardennen.

Beoordeeld op 14 september 2021

Beoordeling Lionel M verwoord perfect situatie .Is heel oubollig en grote renovatie dient te gebeuren . Coronasluiting zal geen hulp geweest zijn .Goed gelegen in rustige tuin maar aan zeer druk bereden baan . Mooie rustige wandelweg naar la Roche. Wel geen 4sterren waard .Eten lekker , drank en wijn peperduur . Bediening enorm traag . Honden, ook hele grote ,zijn in restaurant toegestaan .En dit op vasttapijt !! . Andere opmerkingen rechtstreeks doorgegeven aan hotel . Houten terras achteraan heel gevaarlijk .ontbijtbuffet is voldoende en dat is het dan.
Groot verschil in kamers . Hadden Klassiek+ en is juist voldoende , sanitaire blok in .
Onze kamer onder dak op 2de deels bereikbaar via trap .

Kamertip: Kamers achteraan
Datum van verblijf: september 2021
Adrien Son, Propriétaire van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2021

Bedankt dat u de tijd hebt genomen om deze opmerking te schrijven.
Onze excuses voor het ongemak dat u op onze vestiging hebben ondervonden.
Renovatie is gepland en begint deze winter al. Dit zal het grootste project zijn in de familie Son's geschiedenis! We hechten belang aan vernieuwing met het bewaren van authentieke patrimonium. Wordt vervolgd.
Wij nemen nota van uw opmerkingen en zullen deze verbeteren.
Wij willen u graag nog een keer ontvangen om u een veel betere service te kunnen bieden.

Beoordeeld op 8 september 2021

Het is voor mijn vrouw en mij een raadsel hoe dit hotel zijn 4 sterren haalde. Zoals in vorige recensies vermeld heeft dit hotel een dringend opknapbeurt nodig. Dit geldt vooral voor de kamers. Wij noteerden voor onze kamers volgende werkpunten:
Enerzijds denken we aan meer opbergruimte. Een grotere kleerkast (deze volstaat maar voor 1 persoon, wanneer je er als koppel logeert is het nogal vervelend). Dit kan o.m. door de door het salonnetje ruimte te gebruiken...;
Anderzijds dient de plaats van het niveauverschil verzet te worden. In het midden van de kamer zetten is door het valrisico ronduit gevaarlijk (mijn vrouw spreekt uit ervaring).
Buiten de kamers denken we aan het volgende:
Enerzijds de balkons aan de kamers renoveren. We denken vooral aan het grond. Wanneer je nu erop gaat kan je er zo van uitvallen;
Anderzijds minstens 1 vuilbak in de tuin plaatsen om minstens de uitwerpselen van de honden in te zetten.
De tuin (net naast de Ourthe), de badkamer in de kamer, de familiale ontvangst en de aangeboden faciliteiten (waaronder een speelpleintje voor de kinderen) horen bij de positieve punten die nu 3 sterren rechtvaardigen. Om de 4 sterren te houden is meer werk nodig.

Kamertip: Vraag voor kamers met tuinzicht.
Datum van verblijf: september 2021

Dank u voor uw feed-back en de tijd die u genomen hebt om uw ervaring te delen. Het helpt ons om ons te verbeteren.
We noteren ook dat een vuilbak in de tuin nodig is en we zullen ervoor zorgen.
We danken u en uw vrouw ook voor de positieve opmerkingen die deugd doen om onze teams te motiveren.
We hopen jullie binnenkort te mogen verwelkomen in ons hotel en jullie een betere tijd te laten ervaren.