Gratis annuleren tot 01/07/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 27/06/22
Priceline
Hotels.comUS$ 109
TravelocityUS$ 110
Destinia.com
Beoordeeld op 15 augustus 2021

Kleine kamer die dringend een opknapbeurt nodig heeft. Onbijt van 08:00 tot 10:00. Wij kwamen binnen om 09:15. Roerei op, spek op, fruitsap op, werd niet meer aangevuld, en file aan de koffie omdat het koffiezetapparaat dienst weigerde. Prima voor 1 nachtje maar zeker niet langer.

Datum van verblijf: augustus 2021
Adrien Son, Propriétaire van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2021

Onze excuses voor het ongemak dat u met ons hebt gedeeld. We hechten bijzonder veel belang aan het tevredenstellen van de klanten van ons hotel en we zullen ervoor zorgen dat dit incident aan het ontbijt niet meer gebeurt.
Renovatie is gepland en begint deze winter al. Dit zal het grootste project zijn van de familie Son's geschiedenis! We hechten belang aan vernieuwing met het bewaren van authentieke patrimonium. Wordt vervolgd.
Dank u voor uw mening en we hopen uw vertrouwen terug te winnen tijdens uw volgend verblijf.

Beoordeeld op 1 augustus 2021

Het hotel is hopeloos veroudert kamers zijn echt niet meer up to date ook de inrichting van lobbie en bar zijn in verval ik moet wel zeggen de keuken is gewoon goed maar wij hadden een arangement en hadden 2 vrienden op bezoek die bleven eten ze namen de menu 50 euro dit was er over het was goed maar de mensen hadden nog honger dit kan niet voor zo een stevige prijs je moet eens kijken wat je in hotel panorama voor 38 euro krijgt in bouilion de tuin is een meerwaarde maar misschien na stevige renovatie en herbekijken restaurant menu's en prijzen dit moet beter kunnen het hotel heeft potentieel doe er iets mee

Kamertip: Momenteel zou ik hier niet meer komen prijs kwaliteit niet in balans
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 5 januari 2021

Dit hotel gaf ons een warm gevoel, dankzij de familiale ontvangst en het authentieke interieur. De ligging was ideaal voor ons, rustig en toch dicht bij alles wat je nodig hebt voor een Ardennen-vakantie. Het was eigenlijk wel leuk om te ontbijten op de kamer (dankzij de Corona-maatregelen). Misschien is dit iets om blijvend aan te bieden. Het eten die jullie aanbieden is ook heel lekker. Bedankt om ons met de glimlach te ontvangen. Wij kijken er naar uit om eens terug te komen in de zomer.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 5 januari 2021

Dit was zowaar het enige hotel in gans de streek die een hond toeliet en een laadpaal had. Twee zaken die voor ons het reizen stukken makkelijker maken. Bovendien was het eten ook heerlijk en de bediening uitstekend! Daar gaan we zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 1 januari 2021 via mobiele applicatie

Kamers op hun website zijn niet de oubollige kamers die je in werkelijkheid krijgt. Wij kregen een 2 persoonskamer aan de straatkant. Deze kamers zijn dringend aan vernieuwing toe. Veel lawaai, vuil, versleten. Oud toilet, oude badkamer.
We hebben daar ook diner gegeten. Omwille van corona werd het eten op de kamer geserveerd. We hadden keuze uit de volledige menukaart + nog enkele suggesties van wild. Eten was niet overweldigend. Ook koud toen het ons geserveerd werd.
Ontbijt was aanvaardbaar maar zeer beperkt. 1 luxebroodje per persoon, een 2e kreeg je niet. Bij uitchecken vroegen ze ook niet hoe het geweest was, indien ze dit zouden gevraagd hebben had ik deze recensie niet geschreven.

Datum van verblijf: december 2020