Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.comUS$ 162
TripadvisorUS$ 148
Priceline
Hotels.comUS$ 148
TravelocityUS$ 148
Agoda.comUS$ 175
Beoordeeld op 5 januari 2021

Dit hotel gaf ons een warm gevoel, dankzij de familiale ontvangst en het authentieke interieur. De ligging was ideaal voor ons, rustig en toch dicht bij alles wat je nodig hebt voor een Ardennen-vakantie. Het was eigenlijk wel leuk om te ontbijten op de kamer (dankzij de Corona-maatregelen). Misschien is dit iets om blijvend aan te bieden. Het eten die jullie aanbieden is ook heel lekker. Bedankt om ons met de glimlach te ontvangen. Wij kijken er naar uit om eens terug te komen in de zomer.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 5 januari 2021

Dit was zowaar het enige hotel in gans de streek die een hond toeliet en een laadpaal had. Twee zaken die voor ons het reizen stukken makkelijker maken. Bovendien was het eten ook heerlijk en de bediening uitstekend! Daar gaan we zeker terug!

Datum van verblijf: januari 2021
Beoordeeld op 1 januari 2021 via mobiele applicatie

Kamers op hun website zijn niet de oubollige kamers die je in werkelijkheid krijgt. Wij kregen een 2 persoonskamer aan de straatkant. Deze kamers zijn dringend aan vernieuwing toe. Veel lawaai, vuil, versleten. Oud toilet, oude badkamer.
We hebben daar ook diner gegeten. Omwille van corona werd het eten op de kamer geserveerd. We hadden keuze uit de volledige menukaart + nog enkele suggesties van wild. Eten was niet overweldigend. Ook koud toen het ons geserveerd werd.
Ontbijt was aanvaardbaar maar zeer beperkt. 1 luxebroodje per persoon, een 2e kreeg je niet. Bij uitchecken vroegen ze ook niet hoe het geweest was, indien ze dit zouden gevraagd hebben had ik deze recensie niet geschreven.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 24 november 2020

Het was voor een nacht en alles was in orde!
Heb heerlijk gegeten in het restaurant, de kamer was in orde en ook had ik geen last van geluiden van andere gasten. Door taalgebrek was de communicatie iets minder.

Datum van verblijf: oktober 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 september 2020

Wij hebben twee nachten overnacht in dit hotel. Het personeel vonden wij redelijk vriendelijk, waren niet echt in voor een praatje met de gasten. Ook bij uitchecken werd bijvoorbeeld niet gevraagd hoe ons verblijf was.
Ontbijt en diner zijn heerlijk. Hotel is wel wat gehorig en oud. Mochten wij ooit terug gaan naar La Roche dan zouden wij zeker terug kunnen gaan naar dit hotel. Erg grote tuin aan het water.

Datum van verblijf: september 2020