Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com193 US$
FindHotel193 US$
CheapTickets193 US$
Travelocity193 US$
Orbitz.com193 US$
Trip.com212 US$
Beoordeeld op 1 januari 2021 via mobiele applicatie

Kamers op hun website zijn niet de oubollige kamers die je in werkelijkheid krijgt. Wij kregen een 2 persoonskamer aan de straatkant. Deze kamers zijn dringend aan vernieuwing toe. Veel lawaai, vuil, versleten. Oud toilet, oude badkamer.
We hebben daar ook diner gegeten. Omwille van corona werd het eten op de kamer geserveerd. We hadden keuze uit de volledige menukaart + nog enkele suggesties van wild. Eten was niet overweldigend. Ook koud toen het ons geserveerd werd.
Ontbijt was aanvaardbaar maar zeer beperkt. 1 luxebroodje per persoon, een 2e kreeg je niet. Bij uitchecken vroegen ze ook niet hoe het geweest was, indien ze dit zouden gevraagd hebben had ik deze recensie niet geschreven.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 24 november 2020

Het was voor een nacht en alles was in orde!
Heb heerlijk gegeten in het restaurant, de kamer was in orde en ook had ik geen last van geluiden van andere gasten. Door taalgebrek was de communicatie iets minder.

Datum van verblijf: oktober 2020
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 7 september 2020

Wij hebben twee nachten overnacht in dit hotel. Het personeel vonden wij redelijk vriendelijk, waren niet echt in voor een praatje met de gasten. Ook bij uitchecken werd bijvoorbeeld niet gevraagd hoe ons verblijf was.
Ontbijt en diner zijn heerlijk. Hotel is wel wat gehorig en oud. Mochten wij ooit terug gaan naar La Roche dan zouden wij zeker terug kunnen gaan naar dit hotel. Erg grote tuin aan het water.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Oud hotel en nooit opgefrist. Geen vriendelijk personeel. Wifi is uren niet bruikbaar (wordt misschien afgezet wegens besparingen) Ook het eten was niet schitterend terwijl dit toch heel hoog wordt aangeprezen. Kortom een teleurstelling!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 18 augustus 2020

We hebben er 2 nachten overnacht om deel te nemen aan de Eisleck trail wandeltocht. Het personeel is er supervriendelijk, de keuken was ook héél goed. De kamer was oud en lag aan de voorkant. Dat is een drukke weg waar héél hard gereden wordt. Maar aan de achterkant is wel een prachtige tuin gelegen aan de Ourthe. Het hotel heeft een oud en zéér statig interieur en is hier en daar wel wat aan vernieuwing toe. Maar misschien zijn sommige kamers wel mooier, probeer toch één aan de achterkant te verkrijgen.
We hadden een twin room en zoals zo vaak is dat gewoon een matras die los op een onderstel ligt, dus niet ideaal.

Datum van verblijf: augustus 2020