Leg de laagste prijs van deze websites vast
Hotels.com136 US$
Expedia.com136 US$
Priceline129 US$
eDreams129 US$
Travelocity136 US$
Trip.com211 US$
Beoordeeld op 7 september 2020

Wij hebben twee nachten overnacht in dit hotel. Het personeel vonden wij redelijk vriendelijk, waren niet echt in voor een praatje met de gasten. Ook bij uitchecken werd bijvoorbeeld niet gevraagd hoe ons verblijf was.
Ontbijt en diner zijn heerlijk. Hotel is wel wat gehorig en oud. Mochten wij ooit terug gaan naar La Roche dan zouden wij zeker terug kunnen gaan naar dit hotel. Erg grote tuin aan het water.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Oud hotel en nooit opgefrist. Geen vriendelijk personeel. Wifi is uren niet bruikbaar (wordt misschien afgezet wegens besparingen) Ook het eten was niet schitterend terwijl dit toch heel hoog wordt aangeprezen. Kortom een teleurstelling!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 18 augustus 2020

We hebben er 2 nachten overnacht om deel te nemen aan de Eisleck trail wandeltocht. Het personeel is er supervriendelijk, de keuken was ook héél goed. De kamer was oud en lag aan de voorkant. Dat is een drukke weg waar héél hard gereden wordt. Maar aan de achterkant is wel een prachtige tuin gelegen aan de Ourthe. Het hotel heeft een oud en zéér statig interieur en is hier en daar wel wat aan vernieuwing toe. Maar misschien zijn sommige kamers wel mooier, probeer toch één aan de achterkant te verkrijgen.
We hadden een twin room en zoals zo vaak is dat gewoon een matras die los op een onderstel ligt, dus niet ideaal.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

30 jaar geleden kwamen we hieraf maar nog steeds een top restaurant Er is wel bijgebouwd voor het hotelgedeelte en restaurant maar de entree en lobby geven herinneringen aan lang gelden de vriendelijke ober was soms moeilijk te verstaan

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-ClaireFontaine, Stagiaire réception van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Bedankt voor uw reactie. Ik hoop u weer te ontvangen in de Ardennen.
Bryan

Beoordeeld op 2 november 2019

Het hotel is aan een opfrissing toe maar de kamer was in orde, een heel goed bed en een fantastisch ontbijt. Bij het binnenkomen zou ik het hotel geen 4 sterren gegeven hebben. Ook de ramen zouden een flinke poetsbeurt mogen hebben maar het ontbijt heeft veel goed gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2019

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij als u een goede tijd hebt gehad. We denken aan de middellange termijn om de renovatie van de gevel te organiseren.