Gratis annuleren tot 15/08/22
Gratis annuleren tot 19/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
PricelineUS$ 128
TravelocityUS$ 125
eDreamsUS$ 121
Beoordeeld op 24 augustus 2020

Oud hotel en nooit opgefrist. Geen vriendelijk personeel. Wifi is uren niet bruikbaar (wordt misschien afgezet wegens besparingen) Ook het eten was niet schitterend terwijl dit toch heel hoog wordt aangeprezen. Kortom een teleurstelling!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 18 augustus 2020

We hebben er 2 nachten overnacht om deel te nemen aan de Eisleck trail wandeltocht. Het personeel is er supervriendelijk, de keuken was ook héél goed. De kamer was oud en lag aan de voorkant. Dat is een drukke weg waar héél hard gereden wordt. Maar aan de achterkant is wel een prachtige tuin gelegen aan de Ourthe. Het hotel heeft een oud en zéér statig interieur en is hier en daar wel wat aan vernieuwing toe. Maar misschien zijn sommige kamers wel mooier, probeer toch één aan de achterkant te verkrijgen.
We hadden een twin room en zoals zo vaak is dat gewoon een matras die los op een onderstel ligt, dus niet ideaal.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 12 februari 2020

30 jaar geleden kwamen we hieraf maar nog steeds een top restaurant Er is wel bijgebouwd voor het hotelgedeelte en restaurant maar de entree en lobby geven herinneringen aan lang gelden de vriendelijke ober was soms moeilijk te verstaan

Datum van verblijf: november 2019
Hotel-ClaireFontaine, Stagiaire réception van La Claire Fontaine Hostellerie, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2020

Bedankt voor uw reactie. Ik hoop u weer te ontvangen in de Ardennen.
Bryan

Beoordeeld op 2 november 2019

Het hotel is aan een opfrissing toe maar de kamer was in orde, een heel goed bed en een fantastisch ontbijt. Bij het binnenkomen zou ik het hotel geen 4 sterren gegeven hebben. Ook de ramen zouden een flinke poetsbeurt mogen hebben maar het ontbijt heeft veel goed gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2019

Bedankt voor uw reactie. We zijn blij als u een goede tijd hebt gehad. We denken aan de middellange termijn om de renovatie van de gevel te organiseren.

Beoordeeld op 1 november 2019

Twee overnachtingen in dit hotel. Hotel is wel wat aan vernieuwing toe maar wij hebben er 3 mooie dagen gehad. Zeer vriendelijk personeel. Lekker gegeten, niet zo goedkoop maar mooi kader. Zeer nette kamers . Geen lawaaihinder van de straat of van de buren. Er vertrekken een paar mooie wandelingen vanuit het hotel en je krijgt duidelijke uitleg ivm de wandeling. Er is ook een grote tuin en aan onze kamer was een mooi terras maar konden er door de periode (regenachtig)geen gebruik van maken.Enkel de WiFi liet wat te wensen over.

Datum van verblijf: oktober 2019