Beoordeeld op 29 augustus 2019

Leuk hotel, het kost iets meer, maar ik beveel de junior suite aan.
Ontbijt wel wat basic, maar voor de rest alles goed.
Rustig gelegen, maar je moet wel telkens de auto pakken om in La Roch te geraken.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 augustus 2019

prima hotel als uitvalbasis om een paar dagen de Ardennen te bezoeken. ontbijt is uitgebreid en goed, verder is het hotel gedateerd (jaren 30 stijl) maar zonder stoffig of muffig over te komen.
De kamers zouden mijn inziens wel een update mogen krijgen en met name het badkamer gedeelte(ik spreek nu specifiek over mijn kamer) alles is aanwezig en schoon maar een bad met daarin de douche is niet erg handig(en te krap) en voor mensen die niet meer zo soepel en lenig zijn(denk eigenlijk wel voor de meeste mensen ) eigenlijk geen optie. ik zou dan kiezen voor alleen een ruime douche.Bed,Beddengoed ,handdoeken etc. zijn prima in/op orde.

Kamertip: kamers aan de tuinkant zijn wat rustiger en beschikken over een mooi ruim balkon met uitzicht op de prachtige tuin
Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 27 juli 2019

leuk hotel kamers heel proper maar beetje ouderwets en hun balcons in de kamers hebben dringend een onderhoud en reparaties nodig dus voor een nachte kan het wel maar echt niet langer ontbijt en diner s'avonds heel lekker maar beetje naar dure kant

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 20 juli 2019 via mobiele applicatie

Hotel geeft een verouderde indruk maar dat is een deel van de charme. Mooie tuin, zeer vriendelijke en vlotte bediening, niets is teveel en dit de ganse dag. Mooi restaurant mét mogelijkheid om buiten te eten. Het eten is prima maar in half pension zo keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten wenselijk zijn. Wij hadden een ruime kamer. Het zeker een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 juli 2019

2 N verbleven in een half gerenoveerde kamer. Alles straalt ouderdom uit doch het is niet altijd storend. Ontbijt was goed maar chaotisch opgesteld. Kan allemaal wat meer présence hebben.
Diner genomen en te duur voor wat het is.
Besluit: alles kan allemaal net iets beter maar misschien iets te verwend waardoor het voor veel mensen zeker voldoende is.

Kamertip: Kies de achterkant. Voorkant heeft veel lawaai van de straat en het mos staat dik op het terras.
Datum van verblijf: juni 2019