“Goede tent”

Le Bronze
Geclassificeerd als nr. 23 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Belgisch
21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren hier lekker gegeten en gedronken. Lekkere biertjes op de kaart en genoeg keuze uit prima gerechten. In tegenstelling tot de andere tenten in de buurt hier wel een beetje keuze voor een vegetariër! Mijn vriendin is vegetarisch en die heeft sinds tijden eindelijk weer eens echt lekker gegeten in een restaurant. Bediening was verder vriendelijk en vlot. Aanrader wat mij betreft.

10 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Assortiment speciaalbieren is prima. Het eten is weinig zeggend. De hammen vooraf basic. Het hoofdgerecht, zowel biefstuk als forel, was erg droog. De bediening had moeite met andere talen, wat voor communicatieproblemen zorgde.

7 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

zojuist gegeten bij le bronze, ruim 3 kwartier gewacht op ons eten (niets bijzonders), bar stond vol met vieze glazen, restaurant zat vol met vliegen, ik bestelde toast met champignons. de toast was keihard en koud en bediening gaf aan dat het goed was en loste het niet op! bediening mag wat vriendelijker.
Al met al, geen aanrader!!!!

6 augustus 2019 beoordeeld

Mooi pleintje in La Roche en Ardenne, maar als je bij Le Bronze gaat eten moet je geen honger hebben. Wij zijn uiteindelijk maar naar de overkant gegaan want het enige dat we kregen was de menukaart, en die lust ik niet.

11 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met super vriendelijk personeel! Diversiteit op de kaart. Goede prijs-/kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Le Bronze bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Le Bronze geweest? Deel je ervaringen!