“Mooi uitzicht”

Keukens: Bar
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Buiten zitten
27 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier geluncht. Niets hoogstaands, maar gewoon goed en lekker. Lupulus van de tap is altijd lekker.
De locatie is schitterend aan de rivier met uitzicht op het kasteel.
Personeel vriendelijk en snel.

27 augustus 2019 beoordeeld

Groot maar toch gezellig terras met goede, vriendelijke bediening en zicht op het feodale kasteel van La Roche. Ideale uitvalsbasis voor een apéro.

21 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi terras aan het water en redelijk uitgebreide drankenkaart alleen was de bediening matig. Er liep ook maar één iemand het terras dus misschien had dat er wat mee te maken maar ik moest lang wachten en uiteindelijk ook, net als vele anderen, zelf maar naar de kassa om de rekening te vragen. Jammer want het is verder een leuke tent.

17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om twee minuten over drie werd er geen warm eten meer geserveerd
Alleen wat kaas en worst
En desserts
Belachelijk

Datum van bezoek: augustus 2019
Adrien S, Gérant van Le Quai Son, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2019

Hallo,

Wanneer een persoon naar een winkel, het postkantoor, de bank, een administratie, een bedrijf, een theater,.... kijkt hij/zij naar de openingstijden?
Als ze daarna zonder waarschuwing aankomt, zal ze tijdens de openingsuren terug moeten komen.

In een restaurant is het hetzelfde.
Wij zijn 7 dagen per week geopend gedurende het hele seizoen, wij zijn verplicht om uren in te stellen zodat onze medewerkers pauzes kunnen nemen.
Op het terras en in binnen zijn er 6 affiches met de openingstijden van het terras en de keuken.
Het terras is geopend van 10.30 tot 23.00 uur en de keuken van 12.00 tot 15.00 uur en van 18.00 tot 21.00 uur.
Wij serveren ook snacks (gemengde porties, kaas,....) en desserts (wafels, taartjes, ijs,....) wanneer de keuken gesloten is.

Ik begrijp je opmerking echt niet! Is je bedrijf 7 dagen per week en non-stop open? Ik denk het niet? Waarom zou het dan bij ons anders zijn? Alles is goed genoteerd.

Ik hoop dat u ons begrijpt en dat u deze opmerking zult schrappen.

Wij verheugen ons op uw komst tijdens de openings tijden.

Met vriendelijke groeten

5 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Le quai Son ligt met haar terras direct aan de Ourthe en met zicht op de burcht. Dit plekje moet het hebben van haar terras.
Het is een casual burger restaurant met goede kwaliteit en brede keuze aan burgers (vlees, kip, vis & vegetarisch) gecombineerd met heerlijke Belgische frietjes. Prijs kwaliteit verhouding is prima. Wat ons betreft een bezoekje waard!

Reizigers die Le Quai Son bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Le Quai Son geweest? Deel je ervaringen!