“Heerlijk eten, fantastische service”
Beoordeling van Le Sainte Maxime

Le Sainte Maxime
Geclassificeerd als nr. 7 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Belgisch, Frans, Vis en zeevruchten
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Buiten zitten
5 september 2019 beoordeeld

We hebben drie gangen genomen, en kregen er een gratis amuze bij. Alles was heerlijk, we hebben erg genoten. De bediening was zeer vriendelijk en spontaan. We gaan hier zeker terug komen!

Datum van bezoek: september 2019
397PascalD, Propriétaire van Le Sainte Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 september 2019

Merci

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zaterdagavond hier gaan eten met mijn vriendin. Bediening was zeer gastvrij, vriendelijke mensen die ook nederlands spreken en met een smile hun werk doen.
Onze hond kreeg ook zonder te vragen onmiddelijk een bakje water.
De scampi curry was heerlijk en de trio van kroketjes hetzelfde verhaal.
Hier komen we in de toekomst zeker terug.

Datum van bezoek: augustus 2019
397PascalD, Propriétaire van Le Sainte Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

Merci et ce sera un plaisir de vous revoir

23 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

2 x geweest omdat het de eerste keer zo goed was, maar tweede keer na 2 x extra salade te vragen niets gekregen. Jammer

Datum van bezoek: augustus 2019
397PascalD, Propriétaire van Le Sainte Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019

Bonjour, j suis désolé que vous n'ayez pas reçu votre salade supplémentaire, vous me l'auriez réclamé à ce moment là, il faut deux secondes pour faire une salade, je vous l'aurais apporté directement, mais je suis content de savoir que vous avez quand même trouvé tout très bon.

11 augustus 2019 beoordeeld

Dit restaurant is een voorbeeld van het uitmelken van toeristen. Ik kwam hier eten met mijn zoon op zaterdagmiddag en gingen hierna even wandelen. We waren net buiten het restaurant en mijn zoon (6j) moest ineens plassen. Hij mocht niet meer gaan aangezien we al buiten waren.

Datum van bezoek: augustus 2019
397PascalD, Propriétaire van Le Sainte Maxime, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 augustus 2019

Bonjour monsieur, je me souviens de vous, vous mangiez à la friterie en face de mon restaurant, vous imaginez bien que si je laisse aller à la toilette tout les clients de la friterie d'en face chez moi je n'en finirait pas, je n'ai qu'une toilette et un petit restaurant !!
À vous de vous renseigner avant de manger quelque part si ils ont des toilettes !

16 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een doorsnee kaart, precies wat wij willen; streekgerechten en doorsnee gerechten. Prima biefstukje, broer had asperges met zalm omwikkeld. Beide erg goed. Hele aardige uitbater, bediening was prima. Geen negatieve op of aanmerkingen, wij vinden ze een aanwinst voor La Roche.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Le Sainte Maxime bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Le Sainte Maxime geweest? Deel je ervaringen!