Beoordeeld op 8 augustus 2020

Top B&B. De gastvrouw is heel vriendelijk en het voelde aan als thuiskomen.
Kamer en bed waren heel goed in orde, perfecte nachtrust gehad. Kamer was vrij ruim.

Ontbijt was top in orde, ivm corona werd alles aan tafel gebracht maar we kwamen helemaal niks te kort. Een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 1 februari 2019 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke plek en wat een voorbeeld B&B! Heel mooi gelegen, langs prachtige wandelroutes, op loopafstand van La-Roche-en-Ardenne (30 minuten). Auto voor de deur. Super ontbijt. Heel gastvrij. Een volledige (gezamenlijke) keuken en grote koelkast met drankjes voor de gasten. Het verbruik van koude en warme dranken even op een briefje per kamer schrijven.
Wij hadden de Van Gogh kamer. Heel knus en gezellig, ondanks dat het tweepersoonsbed niet zo groot is. De bench van de hond kon mooi voor het raam staan, dat uitkijk had op de prive parkeerplaats.
We hadden pech met de auto en werden fantastisch geholpen. Komen graag nog een keer terug bij de nieuwe eigenaren.
Let op: je kunt alleen met cash betalen.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 13 november 2018 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst. Ruime, sfeervolle kamer. Enigszins gehorig maar zeker niet hinderlijk. Kleine badkamer maar alles erop en eraan. Heerlijke douche. Uitstekend matras. Prima prijs voor wat je krijgt.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 28 juli 2018

20 jaar geleden voor de eerste keer toevallig terechtgekomen in Le Marronnier, sedertdien keren we ieder jaar terug.
Altijd super ontvangen, SUPER ontbijt, zéér nette kamers.
Zeer spontane eigenaars, je voelt je altijd op je gemak, daar logeren is als thuiskomen....
Ook onze honden zijn altijd welkom. Het zijn echte dierenvrienden.

Datum van verblijf: juni 2018
Yvette L, Propriétaire van Le Marronnier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juli 2018

Dank U vriendelijk en tot heel vlug.

Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Mijn beste verblijf in de ardennen ooit, zo een huiselijke sfeer, zeer vriendelijke eigenaars en een top ontbijt! Alles was aanwezig, zelfgemaakte confituur, yoghurt, koffiekoeken, broodjes en uitgebreide keuze in beleg, eitjes met spek, koffie en chocolademelk, we kwamen hier echt niets te kort. De kamers waren heel proper en mooi, bedden waren goed. Ook voor ons hondje was het een leuk verblijf. Een dikke duim voor yvette en haar man om deze b&b tot zo een succes te maken en ons een zalig verblijf te bezorgen. Wij gaan zeker nog eens terug! Groetjes Jolien, Dries en Mellow 🐶

Datum van verblijf: juli 2018
Yvette L, eigenares van Le Marronnier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2018

Dank U vriendelijk en tot heel vlug.