“Vakantie etentje”

Les Nymphes
Geclassificeerd als nr. 10 van 38 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Belgisch
9 augustus 2020 beoordeeld

Het was zeer gezellig zitten op terras. Verzorgd. Het eten was kwaliteit zeer goed. Leuk gepresenteerd maar de porties zijn wat klein. Gingen nog met honger van tafel.De gerechten mogen ook wat meer pit inzitten. Komen ook vaak vragen wat we wilden drinken. dat is soms vervelend. Zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: augustus 2020

20 augustus 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening. Het voorgerecht ( garnaalkroket ) lekker en een mooie presentatie. Het aanbod van de wijn is heel beperkt. We hebben dan ook maar de duurste fles wijn genomen ( € 18,50 ) . Helaas was deze echt niet lekker. We waren met 7 volwassenen en het flesje raakte amper half leeg evenals de glazen. Dat is toch wel heel spijtig. De Cote à Los bleu gevraagd maar werd bijna bien qui geserveerd en was bovendien dooraderd van de pezen waar je maar met veel moeite je mes kon doorkrijgen. Frietjes, groenten en de dessert was dan weer heel lekker en de prijs viel mee.

Datum van bezoek: augustus 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent, moet je hier zeker heen gaan. Mooie presentatie, kwaliteitsvolle producten, vlotte en vriendelijke bediening. Ben zelf heel kieskeurig, maar dit was echt goed. Côte à l'os perfecte garing, scampis mooi proper, lekker ditje en datje.. In één woord: fantastisch!

Datum van bezoek: augustus 2019
10 juli 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening ( tweetalig). Gezellig terras , heerlijke gerechten voor de juiste prijs. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Aangenaam terras met verschillende lounge sets. Lekker en verzorgd eten. Propere toilet.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Les Nymphes bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Les Nymphes geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.