“Fantastisch”

Les Nymphes
Geclassificeerd als nr. 10 van 38 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Belgisch
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent, moet je hier zeker heen gaan. Mooie presentatie, kwaliteitsvolle producten, vlotte en vriendelijke bediening. Ben zelf heel kieskeurig, maar dit was echt goed. Côte à l'os perfecte garing, scampis mooi proper, lekker ditje en datje.. In één woord: fantastisch!

Datum van bezoek: augustus 2019

10 juli 2019 beoordeeld

Vriendelijke bediening ( tweetalig). Gezellig terras , heerlijke gerechten voor de juiste prijs. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
10 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening. Aangenaam terras met verschillende lounge sets. Lekker en verzorgd eten. Propere toilet.
Goede prijs kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: juni 2019
24 april 2019 beoordeeld

we wisten dit restaurant absoluut niet zijn, hoewel we la roche goed kennen
toevallig gevonden via google
erg leuk terras (ligt langs straat maar passeert amper iemand)
ook afgesloten speeltuintje, erg tof voor de kinderen
uiterst vriendelijke gastvrouw
eten niet wow, maar toch erg lekker en zeker zijn prijs waard!

Datum van bezoek: april 2019
9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een klantvriendelijkheid. Meteen Vlaams spreken. Tafels bij elkaar zetten omdat we met 8 waren. Goed begin. Voorgerechten weinig keuze, en dan de standaard keuzes. Maar de kaart van hoofdgerechten zag er veelbelovend uit. En het resultaat echt top!

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Les Nymphes bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Les Nymphes geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.