Beoordeeld op 3 januari 2019

Is voor ons de 2 de maal dat wij hier slapen en met een ervaring rijker in pannne gevallen met de wagen in marche en famenne uitbater van de b&b heeft ons komen halen in hot ton 4 personen en 2 hondjes om maar te zeggen welk familiaire mensen ze zijn het eten is over heerlijk net als het ontbijt niks te kort en alles verzorgd en netjes wij kijken al uit naar de volgende kerst vakantie

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 9 april 2018

Heel gastvrij ontvangen in deze knusse B&B. Wij stonden met de camper in de buurt, hebben alleen geborreld en gegeten. Zeer vriendelijke mensen, bijna huiskamersfeer. Erg lekker gegeten, forel met heerlijke zelfgesneden frites. Aanrader!!

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Gezellig verpozen na een wandeling op leuk terras, groot aanbod aan lekkere bieren, leuke brasserie met lekkere pasta's, familiaal koppel die de zaak uitbaten, vlakbij de Ourthe en ook toegankelijk voor een hapje en een drankje voor toevallige passanten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017

Wij hebben hier met nog een koppel 3 nachten overnacht. Zeer vriendelijk mensen en de kamers waren zeer goed in orde. Met koffie voorzieningen op de kamer. Het ontbijt was zeer verzorg en van alles voorzien. 's avonds kookt de patron een heerlijk 3-gangen maaltijd! De ligging van de B&B is zeer goed, direct aan de Ourthe en vlakbij wandel, fiets, mountainbike routes. Voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: augustus 2016