“Wild is een absolute aanrader!”

Chez Henri Restaurant Ardennais
Geclassificeerd als nr. 2 van 42 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat de porties ons groot leken namen we één bord wildpaté als aperitief hapje. Dit was geen enkel probleem voor het restaurant. De hindesteak was zalig en een grote portie en dit voor maar 24,5€.Onze dochter naam een stoofpotje van everzwijn met grote stukken zacht vlees. Bediening in zeer goed nederlands en erg vriendelijk. In het wildseizoen zeker eens gaan eten!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals steeds enorm lekker eten dat wel beter doet dan een sterrenrestaurant. De ontvangst is steeds hartelijk en steeds op zoek naar een persoonlijke setting.
De schotels zijn met hoogwaardige kwalitatieve ingredienten bereid. Proficiat! Hier gaan we meer komen!

4 weken geleden beoordeeld

Vandaag wildschotel gaan eten everzwijn
Was perfect op smaak en grote portie vlees top saus
En de bediening zo als altijd vriendelijk met de glimlach

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Gezellige sfeer met leuke muziek en vriendelijke bediening. Dankjewel. Tot de volgende keer.

19 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was weer heel lekker
Goede ontvangst van de bazin
Voor een goede prijs
Verdient zijn 5
Ardeense specialiteiten zijn top
Apero aan kleine prijs

Reizigers die Chez Henri Restaurant Ardennais bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Chez Henri Restaurant Ardennais geweest? Deel je ervaringen!