“Lekker diner”

Geclassificeerd als nr. 2 van 42 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Keukens: Belgisch, Frans
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
5 augustus 2018 beoordeeld

Afgelopen week hier 's avonds op het terras gegeten. Ik had gekozen voor het menu terroir en mijn man voor escargots en daarna een steak. Alles was zeer lekker en hele vriendelijke, vlotte bediening in het nederlands.

14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden ongeloofelijk zin in mosselen en ze hebben gesmaakt ook! Lekkere frietjes erbij, de mosselsaus maakten we zelf van mayo en mosterd. De kinderdesserts zijn beperkt, maar een ijsje van “ iets verderop” was geen probleem.
De bediening is steeds correct en vriendelijk.
Het was niet de eerste keer en zeker niet de laatste.
Hoort bij onze top 3 in La Roche.

10 juli 2018 beoordeeld

Op basis van de goede beoordelingen gekozen om hier te gaan eten. De forel was echt heerlijk, met een mooie saus erbij. Daarnaast hadden we de mosselen. Deze stonden op de kaart als 'premium jumbo', dus onze verwachtingen waren daar ook naar. De meeste mosselen waren echt niet groot, dus dat viel wat tegen. Vooral gezien de prijs die ervoor gevraagd werd. De forel was daarentegen heel goed in prijs-kwaliteit. Bij de buren zag ik de entrecote, die zag er ook heel goed uit.
Wat ons verder tegenviel is de prijs die we betaalden voor een halve liter water: € 4,50. Terwijl we een liter wijn hadden besteld. Ik vind dit echt te hoog. Tot slot 2 euro voor 2 bakjes mayonaise vind ik ook niet kunnen. Al met al lekker gegeten, maar zou voor bepaalde dingen geen geld of niet teveel vragen, daardoor had ik er een minder goed gevoel bij.

2 juli 2018 beoordeeld

We hebben hier heerlijk gegeten. We werden op een prettige manier bediend. Je krijgt hier echt waar voor je geld.

6 mei 2018 beoordeeld

Lekker geeten was zo als gewoonlijk vrindelijke service
de forel op ardensewijze is gewoon top
de prijzen zijn normal
De Prius van de drank ooh normal

Reizigers die Chez Henri Restaurant Ardennais bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Chez Henri Restaurant Ardennais geweest? Deel je ervaringen!