Leg de laagste prijs van deze websites vast
Beoordeeld op 30 juli 2020

Caroline is een super aangename gastvrouw. Niets is haar teveel. Ze werd bijgestaan door haar man Patrick. Een heel sympathiek koppel. Op de kamer hadden we alles wat we nodig hadden. Ook handgel en ontsmettingsspray was ruimschoots voorzien, zowel op de slaapkamer, badkamer, nachthall en gemeenschappelijke ruimtes. De slaapkamer ademt vakantiesfeer uit en is heel proper. 2 x hebben wij genoten van de kookkunsten van Caroline. Heel eerlijke, lekkere maaltijden. Zeker een aanrader. De locatie was top. Op wandelafstand van het centrum van La Roche en Ardennes. Mooi zicht vanuit de B&B. Door het mooie weer konden wij kiezen tussen uitblazen op het open terras, overdekt terras of toch binnen. We voelden ons heel welkom en komen zeker terug. Dank jullie wel Caroline en Patrick voor de geweldige ontvangst.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 27 augustus 2019 via mobiele applicatie

Met een fietsgroep van 6 man hebben we drie nachten genoten van de gastvrijheid van Villa Le Monde. Een zeer uitgebreid en heerlijk ontbijt, een lunchpakket voor onderweg en na een vermoeiende fietstocht genieten van een Belgisch biertje op het mooie terras. Het avondeten is heerlijk en heel veel.

Zoek je een geweldige slaapplek voor weinig geld, dan ben je bij Villa Le Monde op de juiste plek.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 september 2018

De kamers zijn heel basic, wat ons op voorhand meegedeeld was. Niemand had er echt een probleem mee. Toplocatie. Heel leuk pand, en de reiservaring van de eigenaars die overal verwerkt zat, maakte het helemaal top. Ontbijt was goed. Mooi uitzicht ook. Op wandelafstand van centrum. Op normale rijafstand was er ook vanalles te doen. Pas wel op: de prijs van de avondmalen daar zijn zeer dubieus aangegeven. Extra checken dus, maar was wel altijd zeer goed en leuk!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 24 augustus 2018

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Het ontbijt was super met veel keus, voor ieder wat. Het avond eten was verrukkelijk, een typisch Belgisch gerecht. Daarnaast was de kamer heel vrolijk en schoon.

Wij zijn heel blij dat we hier hebben overnacht. We voelden ons heel erg welkom en thuis. Mede door de gastvriendelijkheid, de tips en de geweldige ervaring komen we hier graag nog eens terug!

Dankjewel!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 5 november 2017 via mobiele applicatie

Wat een leuke b&b! Heerlijke bedden en douche, super gastvrij, overweldigend ontbijt, heerlijk verblijf! We hebben echt genoten. Perfecte prijs-kwaliteit, sterker, bijna te lage prijs voor wat je krijgt!

Datum van verblijf: november 2017