Beoordeeld op 15 augustus 2023

Heel leuke ervaring voor onze huwelijksverjaardag. Eerst een mooie natuur wandeling rond La Roche en dan lekker ontspannen in de jacuzzi.
Super lekker gegeten op privé terras van de kamer en het concept van de honesty bar waar je de wijn zelf kan kiezen sluit daar perfect bij aan. Lekker ontbijt de dag nadien en super relax massage in de wellness. Voor herhaling vatbaar ! Heel sympathieke crew ook 😊

Datum van verblijf: augustus 2023
Beoordeeld op 19 juli 2023

Naar aanleiding van de vele mooie reviews op Tripadvisor, hebben we gekozen voor deze Chambre d'Hotes.
De ontvangst was hartelijk en de eigenaresse deed heel erg haar best om Nederlands te spreken. Na een rondleiding, een uitgebreide uitleg over de domotica in de zomer kamer en het automatische systeem om een glas wijn te tappen, konden we de koffer uitpakken. De kamer is niet groot, er is geen ruimte voor een zitje in de kamer. De badkamer daarentegen is in vergelijking enorm groot! Heel modern met een apparaat aan de douchestang waarmee je middels een soort nespresso capsule, een lekkere geur kan laten verspreiden tijdens het douchen. Helaas is het ons niet gelukt om dit te laten werken. De domotica in de kamer is indrukwekkend en het zal een vermogen hebben gekost. Er is geen schakelaar of knopje te ontdekken, alles gaat via de bedieningpanelen. De airco is geen airco, maar een luchtsysteem die de kamer 3 graden koeler houdt dan de buitentemperatuur, bij zeer warm weer is dit wel een nadeel. Wij moesten bij aankomst opgeven wat we de volgende ochtend bij het ontbijt wilden eten. Dit werd de volgende ochtend aan je eigen tafel voor je neergezet, De keuze was ruim, maar minder dan in een hotel. De bedden zijn echt fantastisch! Ik heb lekkerder geslapen dan in mijn eigen bed!
Maar.....en dit vind vind ik een groot struikelblok: de prijs is echt te duur voor wat je krijgt. Alles is mooi en schoon, iedereen is vriendelijk en de service is prima, maar dat weegt niet op tegen de hoge prijs van de kamer. Als de kamer 220 euro zou kosten dan zou mijn beoordeling "uitstekend" zijn. Dat dit niet zo is, komt puur door de prijs van de kamer.

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 26 mei 2023 via mobiele applicatie

Heerlijk boutiquehotel op enkele minuten rijden van La Roche. Kamers zijn ruim, staff is zeer vriendelijk en jacuzzi erg fijn na een wandeltocht. Ontbijt is echt super vers. Leukste toevoeging is een wijn- en bierbar waar je 's avonds (tegen betaling) je eigen drankjes kunt halen. Top voor 2-3 nachten als stel.

Kamertip: Er is per kamer (minimaal) een parkeerplaats voor de deur
Datum van verblijf: mei 2023
Beoordeeld op 3 februari 2022 via mobiele applicatie

Mooie omgeving, prachtige kamer, heerlijk diner en vriendelijk onthaal. Honesty bar met heel wat keuze. Beperkte wellness maar meer dan genoeg om even te ontspannen. In de buurt van La Roche. Mooie wandeling rond de b&b. Ideaal verblijf om even ui te blazen.

Datum van verblijf: januari 2022
Beoordeeld op 2 januari 2022

Zeer aangename ontvangst in de prachtige B&B in Hives! Ze maken gebruik van veel moderne snufjes wat het extra leuk maakt. We werden goed verwend met top massage in hun wellness en top lunch in de gezellige veranda. Virginie de gastvrouw is geweldig, ze zorgt samen met haar team voor een heel persoonlijke sfeer, je voelt je zeker op je gemak. Om af te sluiten heel uitgebreid ontbijt met super lekkere verse producten!
Niet twijfelen om hier te reserveren en wij komen misschien wel terug!

Datum van verblijf: december 2021