Leg de laagste prijs van deze websites vast
Agoda.com
Beoordeeld op 29 december 2020

Met hoge verwachtingen (gelet op de zeer dure boeking) meldden wij ons aan. Domotica is leuk maar het moet natuurlijk wel werken; als de eerste avond – in je mooie maar krappe kamer - je gezelschap uit de technicus van de familie bestaat en je na een tweetal uren – na heel wat knipper- en andere lichtflitsen – merkt dat de televisie dan toch functioneert (niemand die het ons even kwam melden) dan toon je nog begrip. De schoonzoon/technicus was immers een vriendelijk man en het etentje op de krappe tafel was oké… Toen ons de volgende dag medegedeeld werd dat de stroom in het dorp uitgevallen was, en we in het steeds donker wordende kamertje (met twee aangeleverde kaarsjes) wat rummikub-ten, konden we dit nog onder de rubriek ‘romantiek’ klasseren aangezien de gastvrouw ons elk uur update dat binnen de kortste keren het probleem ging opgelost zijn… Maar de uren bleven schuiven… Bye, bye wellnessvoorzieningen. Net op het moment dat we beslisten dat we beter onze koffers zouden pakken, werden we ‘verwend’ met een glaasje champagne van het huis (incl. wat worst en kaasjes). We moesten dan maar begrip tonen dat de kok voor het avondmaal niet zijn gebruikelijke niveau zou halen maar wat ons geserveerd werd, was ongezien en amper te eten. Het gratis glaasje rode wijn kon dit echt niet goedmaken. Dat was dan onze tweede dag in deze oh-zo geprezen B&B… dé ontnuchtering kwam de dag daarop : met wat ik diende te betalen (‘Overmacht Mijnheer’) kon ik een ganse week naar het Zuiden.

Datum van verblijf: december 2020
Serge Etienne, Propriétaire van L'Ardenne Autrement, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2020

Mijnheer,
Allereerst willen we ons nogmaals verontschuldigen voor het eventuele ongemak dat u hebt ondervonden. U verbleef in onze 26 m² grote "Lente' kamer. Deze kamer biedt alle comfort en ruimte voor een geslaagd verblijf. Vanwege de sanitaire situatie die we tegenkomen en om onze gasten maaltijden te kunnen aanbieden in onze kamers (de restaurants zijn momenteel gesloten), zijn we genoodzaakt om een tafel en twee stoelen toe te voegen, die normaal niet aanwezig zijn in onze "Comfort"-kamers.
Betreffende zondagavond, de algemene stroomstoring in de hele regio (7000 getroffen huishoudens) was duidelijk buiten onze controle. We hebben de hele avond contact gehad met het bedrijf Ores en hebben u zoveel mogelijk op de hoogte gehouden van de situatie. Als verontschuldiging boden wij u 3 glazen champagne, een aperitiefbordje en een glas wijn aan tijdens de maaltijd. De bereide gerechten waren van hoge kwaliteit en werden zoals gewoonlijk 's middags met lokale producten bereid. Alleen het koken was anders, maar deed op geen enkele manier afbreuk aan de kwaliteit van onze gerechten. Natuurlijk moet u weten dat we u liever hadden ontvangen onder de gebruikelijke voorwaarden die elk verblijf onvergetelijk maken voor onze gasten. Trouwens, om ons opnieuw te verontschuldigen en om u de verwachte ervaring te laten beleven in" Ardennen-Autrement",is er een cadeaubon naar u toegestuurd.
We kijken er naar uit om u binnenkort te verwelkomen.

Beoordeeld op 15 december 2020

Ons verblijf was deugddoend, we kwamen helemaal tot rust! De gastvrouw zorgde voor een duidelijke rondleiding. De kamer was ongelofelijk mooi, proper, modern. Een jacuzzi op het terras deed ons helemaal ontspannen. We genoten van een heerlijk avondmaal en een verzorgd ontbijt. Alles gebeurde conform de regels rond COVID-19!

Een verblijf waar niets, maar echt niets ontbrak! Gezelligheid en klasse zijn maar enkele woorden om dit verblijf te definiëren!

Het verblijf wordt uitgebaat met hart en ziel en dat voel en zie je!

Kortom, een echte aanrader!

Datum van verblijf: december 2020
Serge Etienne, Propriétaire van L'Ardenne Autrement, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2020

Duizendmaal bedankt! Uw complimenten maken ons erg blij! We hebben geprobeerd om u de gezondheidscrisis te doen vergeten tijdens uw verblijf en dat is natuurlijk gelukt! We kijken er naar uit om u weer te verwelkomen!

Beoordeeld op 21 november 2020

We werden zeer warm ontvangen door Serge en Virginie. Voor ons ons huwelijk werd een glaasje champagne en een kleine attentie aangeboden. Virginie geeft met veel enthousiasme de ronleiding. Chef Benoit verwent je culinair! Je hebt toegang tot de wijnkelder en wellness. Je kan steeds bij hen terecht als je vragen hebt. We hebben genoten van jullie gastvrijheid.
Tot de volgende keer!
1 advies: als pas gehuwd stel, boek deze b&b en laat je verwennen door dit topteam

Kamertip: Als je graag een privé jacuzzi hebt, is dit mogelijk
Datum van verblijf: november 2020

Hartelijk dank voor uw complimenten! Het was een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen! We zijn blij te lezen dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed!

Beoordeeld op 7 november 2020

Dankzij de inspanningen van L'Ardenne Autrement kon onze geplande driedaagse toch doorgaan. Zowel ontbijt als diner werden op de kamer geserveerd.
Mooie kamer - zeer smaakvol en verzorgd - brandschoon. Culinair zijn we verwend geweest met de kookkunsten van Benoit en dochter Virginie. Prima wijnadvies (en kelder) . In combinatie met de schitterende omgeving van La Roche (wandelparadijs) is deze chambres d'hôtes een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2020
Serge Etienne, Propriétaire van L'Ardenne Autrement, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2020

We zijn blij dat we u een prachtig verblijf hebben kunnen geven! Zorg goed voor jezelf! We kijken er naar uit om u binnenkort weer te verwelkomen :)

Beoordeeld op 5 november 2020

Heerlijk wellnessweekend in la Roche en Ardenne met alles erop en eraan: jacuzzi op het terras, prachtige kamer met Italiaanse douche en een uitgebreide wijnbar. Het heerlijke diner werd op de kamer geserveerd, alsook het ontbijt met een pannenkoek en een heerlijk eitje met spek. Er ontbrak werkelijk niets. De verzorgde gemeenschappelijke wellness is ook een aanrader. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: november 2020

Dank u voor uw aanbevelingen! In deze bijzondere tijd willen we onze gasten zo veel mogelijk laten vergeten over hun dagelijkse leven en hun verblijf onvergetelijk maken! Tot binnenkort :)