Beoordeeld op 21 november 2020

We werden zeer warm ontvangen door Serge en Virginie. Voor ons ons huwelijk werd een glaasje champagne en een kleine attentie aangeboden. Virginie geeft met veel enthousiasme de ronleiding. Chef Benoit verwent je culinair! Je hebt toegang tot de wijnkelder en wellness. Je kan steeds bij hen terecht als je vragen hebt. We hebben genoten van jullie gastvrijheid.
Tot de volgende keer!
1 advies: als pas gehuwd stel, boek deze b&b en laat je verwennen door dit topteam

Kamertip: Als je graag een privé jacuzzi hebt, is dit mogelijk
Datum van verblijf: november 2020
Serge Etienne, Propriétaire van L'Ardenne Autrement, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 december 2020

Hartelijk dank voor uw complimenten! Het was een genoegen u bij ons te mogen verwelkomen! We zijn blij te lezen dat uw verblijf aan uw verwachtingen voldeed!

Beoordeeld op 7 november 2020

Dankzij de inspanningen van L'Ardenne Autrement kon onze geplande driedaagse toch doorgaan. Zowel ontbijt als diner werden op de kamer geserveerd.
Mooie kamer - zeer smaakvol en verzorgd - brandschoon. Culinair zijn we verwend geweest met de kookkunsten van Benoit en dochter Virginie. Prima wijnadvies (en kelder) . In combinatie met de schitterende omgeving van La Roche (wandelparadijs) is deze chambres d'hôtes een echte aanrader.

Datum van verblijf: november 2020
Serge Etienne, Propriétaire van L'Ardenne Autrement, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2020

We zijn blij dat we u een prachtig verblijf hebben kunnen geven! Zorg goed voor jezelf! We kijken er naar uit om u binnenkort weer te verwelkomen :)

Beoordeeld op 5 november 2020

Heerlijk wellnessweekend in la Roche en Ardenne met alles erop en eraan: jacuzzi op het terras, prachtige kamer met Italiaanse douche en een uitgebreide wijnbar. Het heerlijke diner werd op de kamer geserveerd, alsook het ontbijt met een pannenkoek en een heerlijk eitje met spek. Er ontbrak werkelijk niets. De verzorgde gemeenschappelijke wellness is ook een aanrader. Wij komen zeker terug!

Datum van verblijf: november 2020

Dank u voor uw aanbevelingen! In deze bijzondere tijd willen we onze gasten zo veel mogelijk laten vergeten over hun dagelijkse leven en hun verblijf onvergetelijk maken! Tot binnenkort :)

Beoordeeld op 4 oktober 2020

Hier zijn duidelijk alle individuele sterktes gebundeld met als resultaat een prima B&B!
Wij hadden een zeer aangenaam verblijf!
Genoten van de welness, de gastvrijheid, de omgeving, de kamer, het ontbijt.. volgende keer genieten we mee van de kookkunsten van de chef!

Datum van verblijf: oktober 2020
Serge Etienne, Propriétaire van L'Ardenne Autrement, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 oktober 2020

Hartelijk dank voor het delen van uw mening! Het is met veel plezier dat we u weer welkom heten en u de culinaire specialiteiten van de regio laten ontdekken.

Beoordeeld op 19 september 2020

Net voor het school terug begon wou ik nog even tot rust komen samen met wat vrienden. Het hotel is zeer modern en uitgerust met de nieuwste technologie. Bij aankomst krijg je een heerlijk drankje aangeboden en zo voel je je direct thuis. de kamer is prachtig, veel wit, maar vooral het hout speelt een grote rol in het interieur. Elke kamer heeft zijn eigen houtsoort dat gebruikt wordt en zo is elke kamer uniek. Het hotel heeft ook een jacuzzi en sauna ter beschikking. Het ontbijt kan je op het terras nemen of in de veranda en hier is ook alles aanwezig dat je nodig hebt en zelfs meer.

Wat deze B&B zo speciaal maakt is de vriendelijkheid van de gastheer en gastvrouw en al het personeel. je voelt je helemaal op je gemak en als je vragen hebt kan je steeds bij hen terecht.

1 advies: boek deze B&B en geniet!!

Datum van verblijf: september 2020

Dank u voor uw vriendelijke complimenten! We steken veel hart in het zo goed mogelijk ontvangen van onze gasten! We kijken er naar uit om je weer bij ons te zien!