“Nooit weer!!”

za 19/10
20:00
Geclassificeerd als nr. 30 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
25 augustus 2019 beoordeeld

Gereserveerd via tripadvisor voor 7 personen om 18:30. Daar aangekomen een tafel ingedekt voor op het terras voor 7 personen, super!! .... NOT! Zogezegd hebben ze geen reservering via Tripadvisor van ons ontvangen. Vreemd, want wij hebben een bevestiging ontvangen. Maar goed, er is wel ruimte binnen. Het is wat warm, er vliegen redelijk wat vliegen, maar we besluiten het te proberen. Bestelling is gedaan, 4 van de 7 gasten hebben een voor gerecht van een dagmenu. De andere drie hebben geen voorgerecht. Het duurt 30 min. dat het simpele voorgerecht komt van het dagmenu. 40 minuten later komt het hoofdgerecht. Dus er zitten gasten al 70 minuten zonder eten aan tafel. Intussen is de tafel van 7 buiten ook bezet, een gezinnetje van 4 personen, duidelijk vrienden van de bediening (worden al hartelijk zoenend ontvangen). Bij beklag dat het allemaal zo lang duurt, krijgen we een k*t smoes. Gasten die later binnen komen, hebben al gegeten en gedronken voordat wij het hoofdgerecht krijgen. Gelukkig gaat er bij een andere tafel hetzelfde fout. Zij waren al voor ons daar en krijgen NA ons hun hoofdgerecht. Echt schandalig! Een foutje kan, maar zeg gewoon eerlijk tegen je gasten dat er iets fout gaat, biedt een drankje aan .... helaas, niets van dat. Hele slechte bediening, niet op hun gasten gerecht. Het eten was 'oké', maar zeker niet geweldig. Ook dat is geen reden om terug te komen. Zwaat teleur gesteld!! .... had ik de eerdere review maar gelezen.

Datum van bezoek: augustus 2019

13 augustus 2019 beoordeeld

Wat hebben wij een spijt dat we hier zijn beland. Smachtend naar een heerlijke authentieke tajine met kofte en een lasagne van de chef kregen we een grote teleurstelling op ons bord. Het eten wat in een tajine is gedaan (zeker niet daar in klaargemaakt!) was flauw en een schande voor de marokaanse keuken. De lasagne van de chef leek een kant en klare van de Aldi. Al met al verklaard dat wel de korte wachttijd van een kwartier.

Datum van bezoek: augustus 2019
26 juni 2019 beoordeeld

Nog nooit zo teleur gesteld geweest in de Marokkaanse keuken en nog maar te zwijgen van de lange wachttijd leek de Tajine meer op kippensoep dan op de echte Tajine zoals wij hem kennen! Een paar Kippenbouten die veel te droog waren en zwommen in een zooitje met wortelen met erwtjes...het leek wel kippensoep ipv Tajine! Op ons ongenoegen werd gelijk heel boos gereageerd...alsof wij van een andere planeet kwamen, sorry maar wat deze mensen niet wisten was dat wij wel degelijk op de hoogte zijn van de echte Marokkaanse keuken! Tajine met kip of lamsvlees.....deze word echt wel heel anders geserveerd dan in dit Restaurant!!! 17€ is veel te duur voor hetgeen dat geserveerd word!
Bediening was heel onprofessioneel

Datum van bezoek: juni 2019
restaurantmazagan, Gérant van Mazagan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2019

Bonjour, merci pour votre commentaire mais celle-ci n'est pas fondée.. Notre tajines est cuisiner selon la façon traditionnelle... De plus, il est de droit à notre cuisinier de faire selon son mode de travail. Nous avons vendus des centaines de tajines sans avoir encore une réclamation. Peut être vous le voyez autrement mais dans notre restaurant nous le servons de la sorte... Cependant, il n'est pas obliger de dénigrer notre travail de la sorte! Merci de bien vouloir prendre conscience que nous mettons tout en oeuvre pour vous satisfaire. Bien à vous Restaurant Mazagan

4 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Steak en spaghetti gegeten met vrienden. De steak was droog en de spaghetti vet. Jammer om zo uit eten te gaan...

Datum van bezoek: mei 2019
restaurantmazagan, Gérant van Mazagan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2019

Dear, sorry for that.. Next time we will do the best for you.. thank

2 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening! Toen wij toekwamen met een buggy en rolstoel werden we vriendelijk onthaald en werd er direct gekeken om een paar stoelen aan de kant te zetten. Op het menu staat er voor ieder wat wils en de porties waren groot en héél lekker. De eerste ervaring met de Marokkaanse keuken was super geslaagd. Wij keren zeker terug!

Datum van bezoek: mei 2019

Thank u.. I hope see you soon... Best

Reizigers die Mazagan bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Mazagan geweest? Deel je ervaringen!