Beoordeeld op 16 oktober 2019

Goed restaurant voor de liefhebber van de ouderwetse keuken: lekkere soepen, lekkere sausen, mooi vlees, ..
Aan correcte prijzen.
De tijd is er blijven stilstaan op alle vlak.
Mooi en proper interieur.

Maar dan de bediening!
Zeer hautain en ronduit denigrerend naar de klanten.
Geen idee of dit enkel bij Vlaamse klanten is.

Heel jammer, maar zo jaag je de klanten zelf weg uit je nochtans mooie zaak met goede keuken ...

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019

Vriendelijk personeel, een mooie nette ruime kamer met een propere badkamer en een lekker uitgebreid ontbijt. 's Avonds hebben we in het restaurant a la carte gegeten en het was zeer lekker. 120 Euro voor een nacht betaald, maar het was z'n geld waard. Een dikke aanrader.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 11 mei 2018 via mobiele applicatie

Uitstekende ruime kamers, gastvrije ontvangst, goed ontbijt, prachtig gelegen hotel net buiten La Roche (op loop afstand). Prima prijs/kwaliteit verhouding. Ruime parking. Apart is het oude waterrad naast de receptie.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 5 augustus 2017 via mobiele applicatie

Op terugreis vanuit Frankrijk waren we op zoek naar een camping voor onze tussenstop.
Eerlijkheid is om te zeggen dat we camping Benelux of ourthe zouden aandoen voor de stop.
Daar aangekomen zijn we direct omgedraaid, massaal en op elkaar gepropt...en zijn we gaan zoeken naar een andere camping.

Zo kwamen we bij Le Moulin De La Instrument.

Een prachtige rustige camping, met een uitbater die een hotel en restaurant runt, met camping erbij.

We konden zelf onze plek bepalen, eerlijke prijs, eenvoudig maar schoon wasgelegenheid.

Rust! Fantastisch.

Buiten op het terras een lokaal biertje genuttigd.

Eerst meende we in La Roche te gaan eten, we zijn blij dat we gekozen hebben voor het restaurant bij het hotel en camping.
Perfecte prijs voor een super goed menu, meer dan heerlijk gegeten en super gastvrij. Uitstekende kwaliteit, vers. Dat proef je!

Hier komen we zeker nog een keer, en bij je op zoek naar een stop richting Nederland, stop hier !!

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

We kwamen hieruit na een lange dag rijden met de camper. In 1e instantie geen zin om op de camping alles uit te pakken, maar dit hotel nodigde ons niet uit om een kamer te boeken . Dus hebben we besloten om van de naastgelegen camping , behorende bij dit hotel , gebruik te maken.

Datum van verblijf: juli 2017