Hans v
Goes, Nederland

Goed restaurant met lekkere gerechten

Beoordeling van Le Moulin De La Strument
4,0 van 5 bollen1 nov 2016 beoordeeld
We waren hier beland omdat we op de bijgelegen camping overnachten. Heerlijk gegeten, goede keus uit voor, hoofd-en nagerechten.Het restaurant ziet er leuk en verzorgd uit. Zou hier zeker nog een keer gaan eten.
Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenHygiëne
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
3.6 km van Le Moulin De La Strument
Bar/lounge
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

2 nachten geslapen, 3 persoonskamer aan de voorkant. Nette schone kamer, badkamer fris en alles aanwezig. Heel uitgebreid ontbijt, alles vers en verzorgd!
Restaurant was dicht, we sliepen er woensdag en donderdag! Is ook in het naseizoen! Attent en vriendelijke ontvangst gehad, buitengewoon aardige gastheer!
Dit was nu onze 3e keer en er zullen er nog vele volgen...

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 9 september 2016

Ligging op een rustige stille locatie enkele minuten buiten het centrum. Ruime privé parking en erg proper hotel, zowel kamer,ontvangst- en ontbijtruimte. Supervriendelijke eigenaar (uitbater) en personeel. In september veranderd het hotel telkens voor een bepaalde periode meer in een luxe B&B, dit wil zeggen dat het restaurant en bar gesloten zijn en buiten het ontbijt er niets te verkrijgen is.Tip: misschien een plaatsje zoeken om ergens een automaat te plaatsen met gekoelde dranken.

Kamertip: kamer 1, redelijk ruim met zicht op de parking. Juist naast de ontbijtzaal gelegen.
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016

2x geweest, telkens leuke amuses van het huis vooraf
prijs/kwaliteit van de gerechten is prima
geen haute-cuisine, maar in orde
gezellig en authentiek interieur
vriendelijke bediening
mooie omgeving
wandeling in de buurt

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 25 juli 2016

Wij logeerden hier met 4 personen, 2 dubbele kamers, in een toeristisch zeer drukke periode (alle hotels in La-Roche en Ardenne waren volzet). De kamers waren zeer netjes en in orde, alsook het ontbijtbuffet en de bediening bij het ontbijt buffet. Alleen vreemd dat we, 's avonds na een wandeling om 21h45 aan de bar toekomen van het hotel, en dat gezegd werd "ah neen, we gaan sluiten, we zijn al aan het werken van 08h 's morgens dus we gaan nu sluiten". Na enige verbazing bij ons, mochten we toch nog elk 1 drankje bestellen. Ondertussen zette de eigenares wel al de muziek uit en al enkele verlichtingen werden gedoofd. Met andere woorden, de boodschap was duidelijk, opschieten en weg. Jammer, je zou verwachten dat een hotel met bar en restaurant zijn eigen gasten niet wegjaagt op dit vroege uur. Voorts wel vriendelijk, netjes, goed gelegen, ruime parking, lekker ontbijt. Dit was echter een tegenvaller die blijft hangen.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 9 mei 2016

Alles was zeer verzorgd en dit voor een goede prijs.Lekker eten niet ver van La roche en ardenne en je kunt de wagen laten staan.Zeker aan te raden deze locatie.De gastheer is zeer vriendelijk en gedienstig als je problemen hebt.

Kamertip: kamer 4 was een leuke kamer
Datum van verblijf: mei 2016