“Gezellig klein restaurant met prima keuken”
Beoordeling van Le Clos Rene

Le Clos Rene
Geclassificeerd als nr. 21 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
1 april 2019 beoordeeld

In het restaurant van La Fontanella ( erboven is een B&B ) word je enthousiast ontvangen . Er is een uitgebreide kaart met veel locale suggesties en een mooie wijnkaart. Goed advies van de lieve dame in de bediening. Echt gezellig familierestaurant. Heerlijk gegeten.

Datum van bezoek: maart 2019

16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ruime keuze uit zoete en hartige pannenkoeken. Grote tafel voor groepen met gezellig haardvuur. Ideaal na een stevige wandeling.

Datum van bezoek: maart 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een fikse wandeling van 3u hadden we zin in een pannekoek, kwamen uit op dit adresje en een voltreffer wat de pannekoeken betreft. Lekkere hartige pannekoek. De warme chocomelk was gewoon een zakje cecemel vermoed ik, een echte chocolademelk had hier misschien wel gemogen alsje 3.20 euro aanrekend. Dit is ook het enige minpunt. Heel lekkere pannekoek gegeten naast de speciale kachel.

Datum van bezoek: december 2018
26 december 2018 beoordeeld

Goede stop voor een pannekoek met koffie of lichte lunch. Ligging noch interieur speciaal. Bediening vriendelijk maar duidelijk onervaren en laat wel eens een steekje vallen.

Datum van bezoek: december 2018
25 juli 2018 beoordeeld

Na een lange wandeling kwamen we aan bij Le Clos René. Leuk om buiten te zitten en nog verder te kunnen genieten van de natuur. We hebben er een paar lekkere pannenkoeken gegeten. Er was een goede service, niet lang moeten wachten en de mensen waren vriendelijk.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Le Clos Rene bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Le Clos Rene geweest? Deel je ervaringen!