raudyio B

Vies, niet geluidsdicht hotel

Beoordeling van Hotel De Liege
1,0 van 5 bollen6 mei 2023 beoordeeld
Ons gezin was met 2 volwassenen en een kind van 14. Wij hadden geluk dat wij een badkamer hadden maar we zagen oom kamers met alleen een douch kabinnen midden op de kamer. Ook hadden wij een eigen toilet maar dat komt gewoon omdat we meer hebben betaald. Het personeel was niet echt vriendelijk na betaling. Het ontbijt zag er prima uit maar de broodjes waren heel droog. Ook moest je je eigen ei bakken op een soort kamping bakplaat. Er waren maar 4 mensen (met ons ingegrepen) en dan vind ik dat het personeel gewoon een eitje kon bakken. Wij moeten om 10 uur uit de kamer. Dat is vroeg maar oke. Maar ik vind het wel vreemd dat we pas kunnen inchecken om half 3. Dus dan heeft het personeel circa 5 uur om te schoon maken maar je kon niet zien dat er veel wordt schoongemaakt. Ook konden we gewoon mee luisteren met de buren. De locatie was tevens prima
Datum van verblijf: mei 2023
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
Geen aanbetaling vereist
1.2 km van Hotel De Liege
Gratis parkeren
Maar in werkelijkheid is het oud en aftands B&Btje
0.4 km van Hotel De Liege
  • ZenHotels.com
0.6 km van Hotel De Liege
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 30 december 2022 via mobiele applicatie

Kamer was ok buiten de spinnewebben boven bed ,als je douche wou nemen viel doucheknop naar beneden en ook ijskoud water ontbijt was niet slecht maar mocht wel wat afwisseling zijn alle dagen zelfde is niet aangenaam. Baas was wel vriendelijk.

Kamertip: Kijk dat je geen rug of knieproblemen hebt want er is geen lift
Datum van verblijf: december 2022
Beoordeeld op 24 augustus 2022 via mobiele applicatie

Wij zijn hier zaterdagavond aangekomen, vriendelijk ontvangen door de eigenaar. Konden cash of met Payconiq betalen. Hij gaf ons ineens ook mee dat het de laatste avond was dat we de show in het kasteel konden bekijken als we dat wouden en vanaf waar we het goed konden zien. Er is ook een parking voor gasten achteraan.
Het is een ouder hotel, dat kan je zien op de foto’s dus moet niet als een verrassing komen. Voor ons was dit geen probleem, het heeft zijn charmes en wij waren enkel op de kamer om te slapen. Toilet is op de gang, douche op de 3de verdieping. Klein maar proper, hoge waterdruk. Op de kamer is wel een lavabo aanwezig. Enige minpuntje voor mij was dat de matras nogal aan de harde kant was, mijn vriend sliep er dan weer heel goed op dus is echt persoonlijk.
Ontbijt was lekker en voldoende. Eitjes kan je zelf bakken, plaat wordt tussendoor ook gereinigd door de eigenaar. Per persoon een croissant, pistolet en sandwich. Er is boter, confituur, choco, vlees en kaas. Dr choco zijn inderdaad grote potten, het is de bedoeling dat je een beetje eruit neemt in een potje (staat er naast) en dit meeneemt naar je tafel. Keuze uit koffie, thee, chocomelk en je krijgt ook een glaasje fruitsap. Cornflakes ook zien staan maar zelf niet gegeten.
Ik zou hier zeker nog verblijven.
Wij betaalden 60 euro per nacht + ontbijt met 2.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 21 augustus 2021

Dit hotel moet direct op de schop, kleine muf ruikende kamer, badkamer uit 60-jaren met tapijt, s morgens gewekt door vieze geuren (blijkt eierbakplaat in restaurant te zijn), geen uitzicht over de stad zoals beloofd.
Ligt wel op loopafstand van het stadje. Voor de deur gratis parkeren. Ontbijt was wel voldoende,, maar € 80,- per nacht is echt veel te veel!

Kamertip: Kies een ander hotel!
Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Ons caravan was overstroomd en hebben direct een kamer aangeboden gekregen door de uitbater er was geen elektriciteit maar hadden een bed en een onbijt kan de uitbater niet genoeg bedanken hij heeft er alles aan gedaan om het ons toch wat aangenaam te maken in al ons ze miserie hartelijk bedankt

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 1 juli 2019

Voor de deelname aan de MESA hadden we dit jaar voor logement in een hotel gekozen. Het Hôtel de Liège is gelegen vlak bij het centrum van La Roche. Tevens was het maar 5 minuten gaan naar de opstapplaats van de bussen voor de MESA. De uitbater heeft telkens gezorgd dat het ontbijt vroeg klaar stond zodat we de bussen konden halen. We hadden een kleine kamer met een ruime badkamer. Alles was netjes en verzorgd. Het is een oud hotel maar dat heeft ook zijn charme. Het ontbijt stond klaar op de tafel en was voldoende. Voor ons was het een ideale oplossing voor deelname aan de MESA. De prijzen van kamer, dranken op het terras en de avondmaaltijd zijn schappelijk. Avondmaal wel 's morgens reserveren. Het heeft een parking en de parkeerplaatsen op de openbare weg zijn gratis.

Kamertip: Aan de achterzijde is een rustige straat.
Datum van verblijf: juni 2019