272cg
Ter Aar, Nederland

Geen verhiouding prijs/kwaliteit

Beoordeling van Hotel De Liege
2,0 van 5 bollen21 aug 2021 beoordeeld
Dit hotel moet direct op de schop, kleine muf ruikende kamer, badkamer uit 60-jaren met tapijt, s morgens gewekt door vieze geuren (blijkt eierbakplaat in restaurant te zijn), geen uitzicht over de stad zoals beloofd.
Ligt wel op loopafstand van het stadje. Voor de deur gratis parkeren. Ontbijt was wel voldoende,, maar € 80,- per nacht is echt veel te veel!
Datum van verblijf: augustus 2021
Kamertip: Kies een ander hotel!
1,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenLocatie
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Chez Meme
Bar/lounge
7.4 km van Hotel De Liege
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 5 augustus 2021

Ons caravan was overstroomd en hebben direct een kamer aangeboden gekregen door de uitbater er was geen elektriciteit maar hadden een bed en een onbijt kan de uitbater niet genoeg bedanken hij heeft er alles aan gedaan om het ons toch wat aangenaam te maken in al ons ze miserie hartelijk bedankt

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 1 juli 2019

Voor de deelname aan de MESA hadden we dit jaar voor logement in een hotel gekozen. Het Hôtel de Liège is gelegen vlak bij het centrum van La Roche. Tevens was het maar 5 minuten gaan naar de opstapplaats van de bussen voor de MESA. De uitbater heeft telkens gezorgd dat het ontbijt vroeg klaar stond zodat we de bussen konden halen. We hadden een kleine kamer met een ruime badkamer. Alles was netjes en verzorgd. Het is een oud hotel maar dat heeft ook zijn charme. Het ontbijt stond klaar op de tafel en was voldoende. Voor ons was het een ideale oplossing voor deelname aan de MESA. De prijzen van kamer, dranken op het terras en de avondmaaltijd zijn schappelijk. Avondmaal wel 's morgens reserveren. Het heeft een parking en de parkeerplaatsen op de openbare weg zijn gratis.

Kamertip: Aan de achterzijde is een rustige straat.
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 5 december 2018

Leuk hotelletje, niets bijzonders. Aardige en vriendelijke eigenaar. Hotel heel oudbollig en zo ook de kamer die wij hadden met ( klein ) bad waarin je ook moest douchen. Het plastiek gordijn was ook niet veel wat er hing maar het werkte allemaal wel. Maar dan had je het ook wel gehad. Kamer lag op de 2e verdieping en zonder lift moest je via nauw trapje naar boven wat met een koffer niet echt makkelijk ging. Naast het bed was bijna geen ruimte om uit te stappen en je moest zijwaarts lopen om er uit te komen. Ontbijt was niet verkeerd en ruim voldoende. Lag wel leuk gelegen dicht bij het centrum.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Alles in dit hotel is serieus gedateerd, doet wat denken aan grootmoeders tijd..Vooral die ouderwetse dekens op de bedden zijn een muffe bedoening... Sommige kamers hebben gedeeld toilet en badkamer op de gang, andere eigen sanitair. Erg warm op de kamer ( juli ) en weinig verluchting. Ik moest 3 verdiepingen hoog langs een kleine draaitrap, als je dat moet doen met een valies in je hand ben je bekaf. Maar gelukkig is de eigenaar vriendelijk en het lekkere ontbijtje met verse pistolees en koeken maakt al veel goed. Als je dan ook nog naar de redelijke prijs kijkt is dit hotel best wel te doen voor een kort verblijf. Oh ja, gratis hotelparking en wifi !

Kamertip: denk eraan dat sommige kamers gedeeld sanitair op de gang hebben !
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 mei 2018

Eenvoudig hotel met bescheiden kamers. Voldoende netjes weliswaar, maar verwacht geen modern comfort. Het hotel is oud, wat voor sommigen een tegenvaller zal zijn, maar door anderen misschien als charmant wordt ervaren.

Datum van verblijf: mei 2018