Volledig restitueerbaar voor za 24 feb.
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Vio.com
Volledig restitueerbaar voor zo 25 feb.
Evango-histotrips
Wuustwezel, België
MESA 2019
Beoordeling van Hotel De Liege
1 jul 2019 beoordeeld
Voor de deelname aan de MESA hadden we dit jaar voor logement in een hotel gekozen. Het Hôtel de Liège is gelegen vlak bij het centrum van La Roche. Tevens was het maar 5 minuten gaan naar de opstapplaats van de bussen voor de MESA. De uitbater heeft telkens gezorgd dat het ontbijt vroeg klaar stond zodat we de bussen konden halen. We hadden een kleine kamer met een ruime badkamer. Alles was netjes en verzorgd. Het is een oud hotel maar dat heeft ook zijn charme. Het ontbijt stond klaar op de tafel en was voldoende. Voor ons was het een ideale oplossing voor deelname aan de MESA. De prijzen van kamer, dranken op het terras en de avondmaaltijd zijn schappelijk. Avondmaal wel 's morgens reserveren. Het heeft een parking en de parkeerplaatsen op de openbare weg zijn gratis.
Datum van verblijf: juni 2019
0.0 km van Hotel De Liege
6.7 km van Hotel De Liege
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 5 december 2018

Leuk hotelletje, niets bijzonders. Aardige en vriendelijke eigenaar. Hotel heel oudbollig en zo ook de kamer die wij hadden met ( klein ) bad waarin je ook moest douchen. Het plastiek gordijn was ook niet veel wat er hing maar het werkte allemaal wel. Maar dan had je het ook wel gehad. Kamer lag op de 2e verdieping en zonder lift moest je via nauw trapje naar boven wat met een koffer niet echt makkelijk ging. Naast het bed was bijna geen ruimte om uit te stappen en je moest zijwaarts lopen om er uit te komen. Ontbijt was niet verkeerd en ruim voldoende. Lag wel leuk gelegen dicht bij het centrum.

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018

Alles in dit hotel is serieus gedateerd, doet wat denken aan grootmoeders tijd..Vooral die ouderwetse dekens op de bedden zijn een muffe bedoening... Sommige kamers hebben gedeeld toilet en badkamer op de gang, andere eigen sanitair. Erg warm op de kamer ( juli ) en weinig verluchting. Ik moest 3 verdiepingen hoog langs een kleine draaitrap, als je dat moet doen met een valies in je hand ben je bekaf. Maar gelukkig is de eigenaar vriendelijk en het lekkere ontbijtje met verse pistolees en koeken maakt al veel goed. Als je dan ook nog naar de redelijke prijs kijkt is dit hotel best wel te doen voor een kort verblijf. Oh ja, gratis hotelparking en wifi !

Kamertip: denk eraan dat sommige kamers gedeeld sanitair op de gang hebben !
Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 29 mei 2018

Eenvoudig hotel met bescheiden kamers. Voldoende netjes weliswaar, maar verwacht geen modern comfort. Het hotel is oud, wat voor sommigen een tegenvaller zal zijn, maar door anderen misschien als charmant wordt ervaren.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

We boekten hier, vooral omdat de prijs relatief goedkoper was dan andere hotels in de buurt. Eenmaal in onze kamer aangekomen, beseften we waarom. Overal tapijt op de grond, zeer muffe geur en vuile groene schimmel op het plafond boven de open douche kabine in de kamer. Veel geluiden boven, onder en naast de kamer. Vond het al raar dat we bij aankomst direct moesten betalen voor onze (helaas) drie nachten. Ik ga vaak weg op hotel maar dit was de eerste keer dat ik dit mee maakte. Ontbijt was basic. Iedere tafel kreeg een mand met 2 croissants en 2 ronde broodjes en 2 sandwiches. De sandwiches waren hard en zeker niet vers. Voor rest veel salami en kaas (in plastic) en smeerkaas van den aldi. Choco en siroop pot waar minstens 20x andere mensen ingezeten hebben. Je kan je eigen eitje bakken op een bakplaat. Niets speciaals. Mijn raad, ik had liever 10-20 euro meer betaald per nacht dan hier te verblijven. Enige goede punten zijn dat de prijs niet zoveel is en de matras was redelijk goed. Ook dicht bij centrum gelegen. Dat was echt het enige. Eigenaar spreekt ook Nederlands. Hier kom ik niet meer terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ouwe meuk, netjes, maar uit grootmoeders tijd! Toilet niet op de kamer! Kapok kussens op de bedden! Dekens op de bedden! Geen enkele modernisering. Kamer ruikt vies! Volgende keer beter zoeken! Ontbijt morgen ochtend... ik bén benieuwd ! Keurig ontbijt, brood heerlijk vers. Alleen zwarte thee, geen bijv. groene, o.i.d. Wel cornflakes en chocopops met alleen melk, geen yoghurt. Eieren aanwezig, niet gekookt, kan je alleen zelf bakken. Koffie is er wel. Het hele hotel ruikt muf! Rokerig ook!

Datum van verblijf: oktober 2017