yvesje100
Blankenberge, België

Goed voor één nacht

Beoordeling van Hotel De Liege
3,0 van 5 bollen10 aug 2018 beoordeeld
Alles in dit hotel is serieus gedateerd, doet wat denken aan grootmoeders tijd..Vooral die ouderwetse dekens op de bedden zijn een muffe bedoening... Sommige kamers hebben gedeeld toilet en badkamer op de gang, andere eigen sanitair. Erg warm op de kamer ( juli ) en weinig verluchting. Ik moest 3 verdiepingen hoog langs een kleine draaitrap, als je dat moet doen met een valies in je hand ben je bekaf. Maar gelukkig is de eigenaar vriendelijk en het lekkere ontbijtje met verse pistolees en koeken maakt al veel goed. Als je dan ook nog naar de redelijke prijs kijkt is dit hotel best wel te doen voor een kort verblijf. Oh ja, gratis hotelparking en wifi !
Datum van verblijf: juli 2018
Kamertip: denk eraan dat sommige kamers gedeeld sanitair op de gang hebben !
Reistype: Bezocht alleen
3,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
3,0 van 5 bollenKamers
3,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
Chambre 2 personnes.
4.2 km van Hotel De Liege
Bar/lounge
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 29 mei 2018

Eenvoudig hotel met bescheiden kamers. Voldoende netjes weliswaar, maar verwacht geen modern comfort. Het hotel is oud, wat voor sommigen een tegenvaller zal zijn, maar door anderen misschien als charmant wordt ervaren.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

We boekten hier, vooral omdat de prijs relatief goedkoper was dan andere hotels in de buurt. Eenmaal in onze kamer aangekomen, beseften we waarom. Overal tapijt op de grond, zeer muffe geur en vuile groene schimmel op het plafond boven de open douche kabine in de kamer. Veel geluiden boven, onder en naast de kamer. Vond het al raar dat we bij aankomst direct moesten betalen voor onze (helaas) drie nachten. Ik ga vaak weg op hotel maar dit was de eerste keer dat ik dit mee maakte. Ontbijt was basic. Iedere tafel kreeg een mand met 2 croissants en 2 ronde broodjes en 2 sandwiches. De sandwiches waren hard en zeker niet vers. Voor rest veel salami en kaas (in plastic) en smeerkaas van den aldi. Choco en siroop pot waar minstens 20x andere mensen ingezeten hebben. Je kan je eigen eitje bakken op een bakplaat. Niets speciaals. Mijn raad, ik had liever 10-20 euro meer betaald per nacht dan hier te verblijven. Enige goede punten zijn dat de prijs niet zoveel is en de matras was redelijk goed. Ook dicht bij centrum gelegen. Dat was echt het enige. Eigenaar spreekt ook Nederlands. Hier kom ik niet meer terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ouwe meuk, netjes, maar uit grootmoeders tijd! Toilet niet op de kamer! Kapok kussens op de bedden! Dekens op de bedden! Geen enkele modernisering. Kamer ruikt vies! Volgende keer beter zoeken! Ontbijt morgen ochtend... ik bén benieuwd ! Keurig ontbijt, brood heerlijk vers. Alleen zwarte thee, geen bijv. groene, o.i.d. Wel cornflakes en chocopops met alleen melk, geen yoghurt. Eieren aanwezig, niet gekookt, kan je alleen zelf bakken. Koffie is er wel. Het hele hotel ruikt muf! Rokerig ook!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Rekening houdend met de prijs (slechts €38 voor mij alleen!) is dit zeker niet slecht. Op doorreis met de motor heb je genoeg aan een bed en douche, vriendelijke uitbater(?) en terrasje aan het hotel waar die zuurverdiende Duvel toch wel erg zoetjes naar binnen loopt. Centrum is perfect te voet te doen en de privé parking is een meerwaarde (motorfiets kon ik zelfs binnen plaatsen :) ) vooral in het hoogseizoen.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Hotel de Liege is een ouderwets hotel waar ik mij direct thuis voelde. De gastheer spreekt ook Nederlands en is erg vriendelijk. De hotelkamer was ook aardig gedateerd, maar wel schoon.. Wat ikzelf uiteindelijk het meest belangrijk vind. Waarom dan 4 sterren en geen 5? Omdat ik denk dat het wel enigszins gemoderniseerd mag worden...

Datum van verblijf: juli 2017