reinoutv580
Aarschot, België

Eenvoudig hotel

Beoordeling van Hotel De Liege
3,0 van 5 bollen29 mei 2018 beoordeeld
Eenvoudig hotel met bescheiden kamers. Voldoende netjes weliswaar, maar verwacht geen modern comfort. Het hotel is oud, wat voor sommigen een tegenvaller zal zijn, maar door anderen misschien als charmant wordt ervaren.
Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Bezocht met familie
2,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenService
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
Bar/lounge
7.4 km van Hotel De Liege
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 30 december 2017 via mobiele applicatie

We boekten hier, vooral omdat de prijs relatief goedkoper was dan andere hotels in de buurt. Eenmaal in onze kamer aangekomen, beseften we waarom. Overal tapijt op de grond, zeer muffe geur en vuile groene schimmel op het plafond boven de open douche kabine in de kamer. Veel geluiden boven, onder en naast de kamer. Vond het al raar dat we bij aankomst direct moesten betalen voor onze (helaas) drie nachten. Ik ga vaak weg op hotel maar dit was de eerste keer dat ik dit mee maakte. Ontbijt was basic. Iedere tafel kreeg een mand met 2 croissants en 2 ronde broodjes en 2 sandwiches. De sandwiches waren hard en zeker niet vers. Voor rest veel salami en kaas (in plastic) en smeerkaas van den aldi. Choco en siroop pot waar minstens 20x andere mensen ingezeten hebben. Je kan je eigen eitje bakken op een bakplaat. Niets speciaals. Mijn raad, ik had liever 10-20 euro meer betaald per nacht dan hier te verblijven. Enige goede punten zijn dat de prijs niet zoveel is en de matras was redelijk goed. Ook dicht bij centrum gelegen. Dat was echt het enige. Eigenaar spreekt ook Nederlands. Hier kom ik niet meer terug.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 23 oktober 2017 via mobiele applicatie

Ouwe meuk, netjes, maar uit grootmoeders tijd! Toilet niet op de kamer! Kapok kussens op de bedden! Dekens op de bedden! Geen enkele modernisering. Kamer ruikt vies! Volgende keer beter zoeken! Ontbijt morgen ochtend... ik bén benieuwd ! Keurig ontbijt, brood heerlijk vers. Alleen zwarte thee, geen bijv. groene, o.i.d. Wel cornflakes en chocopops met alleen melk, geen yoghurt. Eieren aanwezig, niet gekookt, kan je alleen zelf bakken. Koffie is er wel. Het hele hotel ruikt muf! Rokerig ook!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

Rekening houdend met de prijs (slechts €38 voor mij alleen!) is dit zeker niet slecht. Op doorreis met de motor heb je genoeg aan een bed en douche, vriendelijke uitbater(?) en terrasje aan het hotel waar die zuurverdiende Duvel toch wel erg zoetjes naar binnen loopt. Centrum is perfect te voet te doen en de privé parking is een meerwaarde (motorfiets kon ik zelfs binnen plaatsen :) ) vooral in het hoogseizoen.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 10 augustus 2017

Hotel de Liege is een ouderwets hotel waar ik mij direct thuis voelde. De gastheer spreekt ook Nederlands en is erg vriendelijk. De hotelkamer was ook aardig gedateerd, maar wel schoon.. Wat ikzelf uiteindelijk het meest belangrijk vind. Waarom dan 4 sterren en geen 5? Omdat ik denk dat het wel enigszins gemoderniseerd mag worden...

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 24 juli 2017

Betalen met visa, mastercard, maestro of bancontact niet mogelijk.
Bij aankomst na reservatie wordt de prijs plots 22 euro verhoogd.
De uitbater eist onmiddellijke cash betaling binnen het half uur, zo niet geen kamer en politie!
Parking te klein, niet alle auto's kunnen er staan.
Kamers ouderwets en lawaaierig. Nochtans speciaal een rustige kamer geboekt. Als om 4u tijdens de nacht iemand naar toilet gaat bent u wakker, als om 6u in de ochtend iemand doucht, bent u wakker. Er ligt oud vast tapijt op de kamers en in de badkamer, ook aan toilet! Hygiëne?
Wanneer een kamer 1 nacht bezet was, werden de lakens niet vervangen voor de volgende klant, zelf gezien bij ons op de gang. Hygiëne?
Vroeg ontbijten kan niet, pas van 8 uur tot maximum half 10. Vervelend als wandelaar of bezoeker van een evenement.
Grote potten choco en sirop de liège op tafel, hygiëne?
Wilt u een eitje bij ontbijt, moet u het zelf klaarmaken op een oude, vieze bakplaat.
Om 21u30 is het hotel en restaurant sowieso gesloten, een gezellige avond? Nee dus.
Sommige dagen gaat het restaurant helemaal niet open.
Voor mensen met handicap of slecht te been is dit hotel ontoegankelijk. Geen lift en steile, smalle, kleine, oude trappen.
Boekt u een kamer zonder bad of douche, kijk uit, de gemeenschappelijke douche is op de derde verdieping. Er komt amper water uit de kraan, onmogelijk om u behoorlijk te wassen.
Voor de tv kijker, er is slechts 1 nederlandstalig kanaal en dat is "één". We zitten nochtans in België en in de 21ste eeuw. Wij voelden ons hier echter in de jaren 50.
Wij bezoeken ongeveer een dozijn hotels per jaar, in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, maar dit hotel nooit meer!

Kamertip: 2 verschillende kamers gehad aan voor en achterzijde, op eerste en derde verdieping maar ze waren even erg!
Datum van verblijf: juli 2017