Priceline
Blankenberge, België

Klein

Beoordeling van Floreal La Roche
3,0 van 5 bollen18 sep 2020 beoordeeld
De kamer was echt klein, kleine badkamer maar efficiënt ingericht. Kamer stonk bij het betreden maar na verluchting geen last meer van gehad. Het personeel is heel vriendelijk. Overal handgel voorzien en de nodige maatregelen. Het ontbijt niet echt om over naar huis te schrijven. De maaltijden die ik heb genomen in de taverne echter waren zeer lekker en meer dan voldoende.
De afstand naar het centrum is een kwartier te voet langs niet -verharde, veel gebruikte weg. Opletten geblazen. Prachtige omgeving.
Datum van verblijf: september 2020
Is er een probleem met deze beoordeling?
Chambre 2 personnes.
3.4 km van Floreal La Roche
Bar/lounge
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Chaos voor ontbijt door Corona,ontbijt was lekker,maar duidelijk een te kort aan personeel om af te ruimen waardoor de mensen met hun volle schotel stonden zonder vrije tafel te vinden.Hierdoor begonnen er natuurlijk zelf af te ruimen(toch gevaarlijk door Corona)Avondeten was verscheidene keren ronduit slecht en dikwijls koud .Ook hier weer personeel te kort voor vlotte bediening.Het hotel is gelegen in een groot park aan de ourthe,mini golf,tennisterrein en zwembad omgeving heel mooi.

Beoordeeld op 6 september 2020 via mobiele applicatie

Last minute snel hier geboekt omdat weekendesk onze eerste boeking in een ander hotel had overboekt. De regio La Roche sprak ons aan. Floreal valt tegen, kleine kamer, zeer verouderd en er hangt constant een rioolgeur in kamer en badkamer. Ook de hygiëne laat te wensen over, vloer is vuil, wc en douche vuil, lavabo loopt niet door, de helft van de verlichting werkt niet m. Voor koppels die een leuk weekendje weg voorzien is dit ten sterkste af te raden. Ontbijt zeer basic.
Voor deze prijs vinden we beter! Wij komen niet terug.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben hier 1 nachtje gelogeerd op zondagavond en kregen korting op de prijs van de kamer. De kamer zelf was klein maar proper, en een grote badkamer. Dus voor de prijs die we betaalden konden we zeker niet klagen. Het ontbijt in tijden van Corona was ook inorde. Bij het inchecken krijg je een formulier en dat moet je dan afgeven smorgens aan het ontbijt. Je hebt keuze uit pistolets, , boterhammen, stokbrood, croissants, chocolade broodjes, kaas, salami, hesp, gekookt eitje,... kortom, best oké. Wel jammer dat ze in de eetzaal de tafels niet kwamen afruimen. Mensen die wat later kwamen ontbijten moesten daardoor plaatsnemen aan een gebruikte tafel.

Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een kamer van 500€ voor twee nachten voor een koppel met twee kinderen is voor ons heel zwaar overbetaald voor een gedateerde, muffe, piepkleine, oververhitte zolderkamer met vier bedden (waarvan twee niet opgemaakt), een geurende badkamer, heel onvriendelijk personeel, een amateuristische organisatie van het ontbijt (als je niet om 8u aan de deur staat, riskeer je een wachtrij - letterlijk - tot buiten), slechte regeling van reservatie van het zwembad (we mochten slechts 1 uur zwemmen op de drie dagen).
Het leek eerder op een pension voor jeugdkampen of schoolreizen... jammer van de verdiende centjes, ik neem aan dat we voor dit geld véééél betere hotels konden vinden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Sophie Therer, Service clients/Réception van Floreal La Roche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2022

Beste klanten,
Sorry dat u verblijf niet goed was bij ons.
Since 2020 zijn er veel verandering geweest.
Wij hopen u terug te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten
De team receptie

Beoordeeld op 9 augustus 2020

we kregen een klein zolderkamertje met een klein raampje waar het een kleine 40 graden was.De meubels waren aan vervanging toe en de airco/ verluchting werkte niet. Vanwege corona moest je reserveren voor het zwembad maar die was al volzet voor de komende dagen. De directrice was zeer onprofessioneel en was niet van plan om ons een alternatief aan te bieden en nam mijn klacht niet serieus. buiten dat mvr geen mondmasker droeg was ze zeer onvriendelijk en wou zelf weglopen toen ze haar gelijk niet kreeg. ik heb mijn geld terug geëist en terug naar huis gegaan.

Beste,
Spijtig dat jullie verblijf niet goed is gepasseerd. Wij hebben inderdaad geen airco in geen enkele kamer.
Wij proberen ons best te doen om de kamer te verluchten en te verkoude met warm weer maar ja met 35 graden buiten is het een beetje mooijelijk. Wij hebben voor project dat volgende jaren de airco werdt geinstalleerd in enkele kamers.
Wij hopen dat u terug zouden een keer komen om te zien als wij hebben ons verbeteren.
Met vriendelijke groet
De receptie team