Beoordeeld op 12 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een kamer van 500€ voor twee nachten voor een koppel met twee kinderen is voor ons heel zwaar overbetaald voor een gedateerde, muffe, piepkleine, oververhitte zolderkamer met vier bedden (waarvan twee niet opgemaakt), een geurende badkamer, heel onvriendelijk personeel, een amateuristische organisatie van het ontbijt (als je niet om 8u aan de deur staat, riskeer je een wachtrij - letterlijk - tot buiten), slechte regeling van reservatie van het zwembad (we mochten slechts 1 uur zwemmen op de drie dagen).
Het leek eerder op een pension voor jeugdkampen of schoolreizen... jammer van de verdiende centjes, ik neem aan dat we voor dit geld véééél betere hotels konden vinden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

we kregen een klein zolderkamertje met een klein raampje waar het een kleine 40 graden was.De meubels waren aan vervanging toe en de airco/ verluchting werkte niet. Vanwege corona moest je reserveren voor het zwembad maar die was al volzet voor de komende dagen. De directrice was zeer onprofessioneel en was niet van plan om ons een alternatief aan te bieden en nam mijn klacht niet serieus. buiten dat mvr geen mondmasker droeg was ze zeer onvriendelijk en wou zelf weglopen toen ze haar gelijk niet kreeg. ik heb mijn geld terug geëist en terug naar huis gegaan.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

Wij hebben hier gelogeerd tijdens een korte citytrip in La Roche. Dit hotel is perfect gelegen om het dorpje te ontdekken (kleine 10 min lopen). Veel accommodatie op de site zoals minigolf en zwembad (niet voorverwarmd!).

Het personeel is heel vriendelijk en spreekt je zonder aarzelen aan in het Nederlands.

Het ontbijt is uitgebreid en goed georganiseerd gezien de Corona situatie. Je vult op voorhand een formuliertje in, dat dan afgegeven wordt aan het buffet. Het ontbijt wordt dan klaargemaakt door het personeel (met handschoenen en mondmaskers). Dit ging heel vlot! Super gedaan!

De tweepersoonskamer was heel netjes, voor langverblijvers is deze waarschijnlijk te klein. Eerder ideaal voor korte tripjes. Er is helaas geen airco aanwezig, wel een ventilator.

We misten wel wat communicatie en aanduiding in verband met gebruik van het zwembad en de minigolf. Je moest blijkbaar reserveren maar dit wisten we niet, en dit stond nergens vermeld. We hebben hier wel begrip voor gezien de situatie.

We komen zeker nog terug als we nog eens in La Roche verblijven!

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 2 februari 2020

zeer mooi ik ga er graag naar toe zeker als ik naar de Ardennen , je moet het zeker eens gedaan hebben , ik ga er zeker eens per jaar naar toe moet je ook eens doen en het is daar zeker niet te duur en niet ver van de stad

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2019

We hadden een eenvoudige functionele kamer. Het ontbijt was heel lekker. We hebben ook een aantal maal gegeten in het Restaurant. Het eten was lekker en helemaal iet duur. Een echte aanrader! In de buurt zijn veel mooie wandelingen. Het stadje op zich is heel gezellig!

Datum van verblijf: september 2019