Beoordeeld op 9 augustus 2019

we hebben voor 4 pers geboekt voor 4 nachten om de Ardennen te verkennen. Betaald bijna 1000 eu voor 2 kamers. Gelukkig wel naast elkaar . Onze kamer op de derde verdieping oud , gedateerd en erg warm. Bedden zijn smal en kort en 1 persoon. Slapen onder het schuine dak is erg benauwd, Nacht verduistering sluit niet en zelfs na een klacht niet gemaakt. 2 flesjes shampoo mag je 4 dagen mee doen. Het beddengoed zit vol vlekken en de kamer is niet schoon.
Na de eerste nacht gemeld dat we niet tevreden zijn en de reactie was dat zij geen hotel zijn maar een vakantieverblijf. Alle kamers waren vol en na veel mopperen mochten we een andere kamer bekijken. Deze was net zo klein en benauwd.
De badkamer is niet geventileerd waardoor deze erg warm is .
Het ontbijt, tja ..... hele simpel geen verse eitjes of veel keuze in vleeswaren etc. De koffie is echt een vieze instantkoffie .
Je kunt begrijpen dat wij hier niet meer terug komen .
Te duur en totaal niet in balans met de geleverde kwaliteit vd kamers.

Morgen met gierende banden weer terug naar Nederland .

Jammer

Kamertip: Ik zou een appartement uitzoeken of iets anders zoeken
Datum van verblijf: augustus 2019
Team_Floreal6980, Administrative assistant van Floreal La Roche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2019

Geachte Hans V,
Wij proberen onmiddellijk om een oplossing voor onze gasten te vinden wanneer hebben ze een probleem met logement of iets anders...
Wij betreuren het dat u een slechte tijd hebt gehad.

Beoordeeld op 4 augustus 2019

De afbeeldingen van het hotel komen niet overeen met de werkelijkheid. (Met uitzondering van de buitenkant). Dit was prima in orde. Maar voor de rest is alles oud en is er gekozen voor de goedkoopste oplossingen. Zoals stekkerdozen los op de kastjes. Een douchecabine die niet geschikt is voor mensen met een maatje meer. De kaas-snippers (bak) die dag in dag uit buiten de koelkast staat. (Van receptie met de trap naar beneden kom je uit in het ober-kwartier). Restaurant is alles gerenoveerd met nadruk op goedkoop en nog goedkoper. De ontbijtzaal heeft veel weg van een clubgebouw met lange tafels. Vraag niet naar de scrambled eggs, bacon of een vers gekookt eitje. Dat is er namelijk niet. Kom je rond 9:30 kan het zijn dat het stokbrood op is. (4x zou er voor ons gehaald worden en de 5e keer kregen we te horen dat het op was. (Eieren zijn vrieskoud en de dag van te voren klaar gemaakt, bruin van binnen). Aanvullen van brood en pancackes duur erg lang (zelfs na vragen, 10min). Instandcoffee is niet om over naar huis te schrijven. Kortom hier zien ze ons nooit meer.

Datum van verblijf: augustus 2019

Beste Tiddojr,
Bedankt voor uw feedback. Uw mening is belangrijk voor ons, zodat we onze service kunnen blijven verbeteren naar de noden van onze gasten.
Ons vakantiedomein is een familiebedrijf en helaas geen sterren hotel. De kamers zijn dan ook kleiner maar comfortabel om te overnachten.
We hebben gekozen om het ontbijt aan te bieden in buffetvorm en de eieren worden dezelfde dag gemaakt.
Als er geen stokbrood meer zijn, moeten wij het personeel informeren.
Wij betreuren het dat je een slechte tijd hebt gehad en wij kijken er naar uit om je weer te zien voor een betere verblijf.

Beoordeeld op 29 juli 2019

Wat ouder gebouw maar nette kamers, zwembad, goed restaurant en een budgetvriendelijke taverne.
Het leuke stadje La Roche, met zijn vele terrasjes en restaurants, ligt op enkele honderden meters.
Zeer mooie streek om te wandelen.

Datum van verblijf: juli 2019

Beste Dany R,
Heel bedankt voor uw geweldige mening.
Hopelijk om u binnenkort te verwelkomen.

Beoordeeld op 20 juni 2019 via mobiele applicatie

We zijn naar dit hotel gereden omdat het dicht bij onze wandelbestemming was. We hadden voor 1 nacht geboekt gelukkig. De kamer heeft op zich alles wat je nodig hebt maar de afwerking is vergelijkbaar met een ibis hotel. Hokkerig en niet van deze tijd terwijl de kamers onlangs gerenoveerd zijn.
Met gierende banden weer weg.

Datum van verblijf: juni 2019
Team_Floreal6980, Administrative assistant van Floreal La Roche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juli 2019

Beste 390chantalv,
Wij danken u voor uw mening op de site van TripAdvisor.
Wij betreuren het dat je een slechte tijd hebt gehad.
Vriendelijke groeten.

Beoordeeld op 31 mei 2019 via mobiele applicatie

Oud en slecht bijgehouden hotel, kleinste kamers ooit met alleen 2 bedden en een kleine badkamer en stonk naar schoonmaakmiddel. Bij de receptie gevraagd of er tegen betaling een upgrade mogelijk was, hele hotel was toch leeg. zeiden ze dat we al de beste kamer hadden en de overige kamers nog kleiner waren.
Nog nooit eerder gedaan maar we hebben onze spullen gepakt en zijn weggegaan. 2 nachten voor meer dan €210,- terwijl het nog geen €40 per nacht waard is. grootste fout ooit hier naar toe te gaan.

Datum van verblijf: mei 2019
Team_Floreal6980, Administrative assistant van Floreal La Roche, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2019

Geachte ericmO5995DN,
Bedankt voor uw mening. Wij proberen onmiddellijk om een oplossing voor onze gasten te vinden wanneer hebben ze een probleem met logement of iets anders. Wij betreuren het dat u een slechte tijd hebt gehad en wij kijken er naar uit om u weer te zien voor een betere verblijf.
Met vriendelijke groeten,