Beoordeeld op 17 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben met 4 personen 5 dagen verbleven in een appartement. De ambiance rondom het gebouw was prachtig. De inrichting van het appartement was echt verre van mijn smaak en de tv werkte slecht. Verder was alles brandschoon. De eigenaren waren erg vriendelijk en we hebben heerlijke dagen gehad.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 5 augustus 2017

Waren hier met 2 personen voor een midweek. Een pareltje in de natuur. Wat een schitterend verblijf met veel mooie details in het appartement. En over stilte gesproken...een heerlijkheid. Het hele appartement was brandschoon, goede bedden, lekkere douche, eigenlijk was alles goed maar wat nog beter dan beter was "Het ONTBIJT". Wordt in de ochtend gebracht in je verblijf met alle denkbare heerlijkheden, super vers en telkens een verrassings-eiergerecht. Chapeau voor de beheerders van Domaine de l'Alu. Wij kunnen dit absoluut aanbevelen zowel voor een lang weekend als een midweek, dus... doen!!!!!

Kamertip: Alle appartementen liggen fantastisch !
Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 1 november 2016

Tussen de bossen en velden in de buurt van La Roche ligt dit mooie domein. In de bossen rond de oude boerderij kan je prachtig wandelen, vraag ernaar bij de eigenaars. Zij zijn heel vriendelijk en gastvrij. De appartementen zijn ruim en gezellig ingericht met een moderne keuken die in al je behoeften voorziet. Dichtbij ligt La Roche, een mooi ardens dorpje. Iets verder kan je een stuwdam bezoeken met een mogelijkheid om rond het stuwmeer te wandelen. Een wandelgps of app op je smartphone kan van pas komen in de uitgestrekte bossen maar anders is het een zaligheid om je elektronische toestellen in het appartement achter te laten en je volledig over te geven aan de bossen.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 21 februari 2016

Na een week hard werken en een reis van 3 uur werden we bij aankomst ( na 17.00 uur) persoonlijk begroet door Roos (een van de eigenaars) die ons ook ons appartement liet zien. Wij hadden appartement A- luxe geboekt voor een lang weekend voor 2 personen. Een mooi, schoon appartement van alle gemakken voorzien (zelfs een infra rood sauna. De vloerverwarming was al op temperatuur, het ruime 2 pers. bed was al opgemaakt. De handdoeken lagen klaar en op tafel stond de welkomst fles rode wijn met twee glazen al te wachten. Dan heb je direct een vakantiegevoel. Helaas bleek de WiFi niet te werken toen we op zaterdag de krant wilden downloaden. Even naar Bert gelopen en het was geregeld. Inclusief een tip waar we 's avonds zouden kunnen gaan eten. Wat we gedaan hebben en ook dat was geweldig (Azimut) een adres dat we zelf nooit gevonden hadden. Vanaf het huis, loop je zo het bos in met wandel- en Langlaufpaden. Zelfs in een weekend met veel wind en regen was het er heerlijk.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 2 september 2015

Hier verbleven eind augustus, bij het fietsen van de Criq. We logeerden in app n°4, en bevonden het goed. Net appartement met een bijna volledig uitgeruste keuken (gn broodrooster...). De slaapkamers zijn nt zo ruim, maar de eetkamer en het salon maken dat goed. Erg vriendelijke ontvangst en service door de eigenaars.

Datum van verblijf: augustus 2015