TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 21 juni 2019 via mobiele applicatie

Terwijl ik deze recensie schrijf besef ik dat ik dat niet zou moeten doen... want het is er zo fijn rustig. Maar ja, ik gun Ben en Annelies alle aanloop die ze kunnen krijgen op hun prachtige camping. Je staat er ruim. Er is mooi en schoon sanitair. Er is reeds gezorgd voor toiletpapier, handzeep, vaatwasmiddel, borstel en afwasteiltje. Dagelijks wordt de broodbestelling bij je aan de tent opgenomen en ‘s ochtends aan de tent geleverd voorzien van een persoonlijke boodschap. Er is gratis WiFi op het terras (verder op het terrein geen bereik). In de receptie kun je terecht voor een Choufke, ijsje et cetera. En dan heb ik het nog niet gehad over de schitterende omgeving, waar je je wandelhart kunt ophalen. Het is zeer aan te raden om te reserveren. Beau Rêve is sinds kort de enige natuurcamping in België en dat hebben ze geweten qua aanloop!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 19 mei 2019 via mobiele applicatie

Afgelopen vrijdag bij toeval op deze gezellige camping aangekomen. De eigenaars Annelies en Ben geven je de best mogelijke service die je op een camping kan verwachten. Je wordt op je wenken bediend! Het sanitair is afgelopen winter compleet gerenoveerd: ongezien voor een camping! Spic en span, alles nieuw! In de gezellige lounge ben je de ganse dag welkom, ook hier wordt je op je wenken bediend want: “jullie hebben vakantie!” Voorts een super leuk terrein met zeer ruime plaatsen, verschillende wandelingen in de streek en ook leuk: het terrein is verplicht autovrij. Met andere woorden: nergens anders kom je zo tot rust als hier! Zoals het bordje aan de ingang zegt: “dit is een no stress zone!” Wij hebben ons volgende verblijf al geboekt! :-D

Beoordeeld op 18 mei 2019 via mobiele applicatie

We hadden ons ingelezen voor we kwamen, maar het overtrof hier onze verwachtingen. Gastvrijheid en vriendelijkheid gaven je het gevoel van welkom zijn! Alles in orde: sanitair, grote plek voor onze vouwwagen, terrasje en huiskamer met houtkachel voor de gasten voor de koudere lente avonden.

Beoordeeld op 4 mei 2019

Een erg fijne camping. Klein, gemoedelijk, grote plaatsen, milieuvriendelijk, perfect mooi nieuw en schoon sanitair. Fijne douches. Afwasteiltje, afwasmiddel, borstel en schuursponsje van de camping maken het afwassen wel erg gemakkelijk. Bijzonder stille omgeving, vooral ’s avonds en ’s nachts.
Als je goed oplet dan kun je in de directe omgeving wilde dieren spotten. Wij zagen op een wandeling een hert en een familie wilde zwijnen. Een niet al te drukke weg ligt vlakbij de camping. Overdag rijdt er nog weleens vrachtverkeer, maar nooit hinderlijk. De (Nederlandse) eigenaren Ben en Annelies zijn bijzonder gastvrij en vriendelijk. ’s Ochtends hangt het verse brood aan de deurknop van de caravan of onder de luifel van de tent.
Wij hebben er een week in het voorjaar gestaan en zijn totaal relaxt terug gekomen, want let op: je mobiele telefoon heeft matig bereik en wifi is alleen bij het huis van de eigenaren. Dus je hebt mooi veel tijd om met elkaar te praten en analoge spelletjes spelen als Cluedo, Kolonisten of Schaken, want die gelegenheid bieden Ben en Annelies volop (bij de receptie is een bar en groot gezellig zitgedeelte). We hebben al heel veel campings bezocht in een groot aantal landen en we kunnen niet anders zeggen: Beau Rêve is absoluut een aanrader!

Beoordeeld op 23 april 2019 via mobiele applicatie

Ze hebben ons goed geholpen toen er een van ons is gevalen en iedereen sprak Frans daarom komen we er volgende keer weer omdat je heel goed geholpen word en alles is super schoon en de manenschoomaak hol is vernieuwt en ze gebruiken zelf opgewekte stroom met hun zonnepanelen

Datum van verblijf: april 2019