Beoordeeld op 7 april 2022 via mobiele applicatie

Aangenaam en zeer rustig bed en b aan de Ourthe , zeer mooi brokant aangekleed. Aangename kamers met een goed bed. Een geweldig ontbijt. Zeer aangename West Vlaamse eigenaars die alles doen om uw verblijf zo aangenaam te maken. Een aangenaam café met een uitgebreide bierkaai maken het leven , leefbaar.

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 10 september 2020 via mobiele applicatie

We verbleven hier drie nachten. We kwamen toe en wat ons als eerste opviel was dat de uitbaters de Corona maatregelen niet naleefden zoals geen mondmaskers. De kamer is nogal aan de kleine kant, niet volledig proper, stof op de kast, haren in de lavabo. Het bed is dan wel een pluspunt. Aan de kamer is nog werk, dat je niet ziet op de foto’s, zoals leidingen tegen de muur, plafond niet deftig afgewerkt en de afwerking in de badkamer kan nog wat beter. Vanuit de kamer hoor je alles wat er op de gang gebeurd, de deur houdt het lawaai niet tegen. Op de site staat dat er gratis WiFi is maar deze werkt nergens in het gebouw en er is nauwelijks tot geen bereik. Het ontbijt was wel in orde, verschillende soorten beleg en broodjes. En er zijn veel wandelingen en restaurantjes in de buurt.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 3 maart 2019

Tijdens een weekendje stappen verbleven wij in B&B Au Canard als uitvalsbasis. De gastvrijheid van Lore en Kurt en het gezellige kader maakten van onze trip een enorm succes. Na een lange dag stappen is het heerlijk opwarmen aan de kachel. Comfortabele bedden zorgen voor een perfecte nachtrust en een uitgebreid & gevariëerd ontbijt zorgt voor een goede start van de dag!
Sterke aanrader in deze prachtige regio!

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 3 januari 2019

Intussen al drie keer op bezoek geweest bij Lore en Kurt. Zomer of winter, het is altijd supergezellig in "Au Canard". Supervers, gevarieerd en lekker ontbijt, mooie kamers en een prachtige omgeving. Ideale uitvalsbasis voor sportievelingen (fietsers, mountainbikers, wandelaars, traillopers, ...). Lore en Kurt hebben een groot hart voor de sport en ... voor hun gasten.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 19 augustus 2018

Typische ardense verblijfplaats, mooi en gezellig door oud en nieuw te combineren.Supergezellig, lekker eten, iedere morgen een uitgebreid ontbijt met veel variatie. Wil je liever uit eten, geen probleem, tal van gezellige restaurantjes in de buurt.Mooie uitgestippelde wandelpaden, en “la roche en Ardenne “ is ook de moeite waard.

Datum van verblijf: augustus 2018