“Verkapte fastfoodbar”
Beoordeling van So ' Bar

So ' Bar
Geclassificeerd als nr. 22 van 38 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Beschrijving: Gehaktballen in 13 verschillende sauzen, verse friet, gebakken of gefrituurde pastei, salades, pasta ... En om ons cocktail- en rummenu te completeren
5 augustus 2020 beoordeeld

Matige prijs-kwaliteit, onvriendelijk personeel en je kan alleen betalen met cash. Raad het niet aan.

Datum van bezoek: augustus 2020

5 augustus 2020 beoordeeld

Voor zo'n zaak dat temidden het toeristisch La-roche gelegen is, is het zwak en gemakkelijk om het eten te 'serveren' in kartonnen doosjes én het bestek is ook wegwerp. Absoluut niet ecologisch. Dat was nergens opgegeven anders hadden we daar niet gegeten. Het eten zelf was gewoon, ietwat flets of te weinig op smaak gebracht. Wel mooie ligging van het terras en prijzen vind ik wel redelijk. Geen aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juli 2020 beoordeeld

een uitnodigend terras. jonge bediening. kunt hier niet pinnen. cash bij de naaste buren doen. alleen maar frans sprekend.

Datum van bezoek: juli 2020
17 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier voor een lunch geweest. Jonge mensen in de bediening die alleen maar Frans spreken. De menu kaart is alleen met een QR code te zien. Ik den een Corona maatregel. Wel bijzonder dat je dan alleen maar contant kan betalen.
Eten is zeer matig. Ik had een soort kapsalon. Had wat hoger op smaak gemogen. Geen aanrader dit restaurant.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld

Zeer slecht. Niet coronaproof. Enkel cash.
Zelf je eten/ afval in een plasticzak moeten doen!!!!
Niet te eten. Never again

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die So ' Bar bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In So ' Bar geweest? Deel je ervaringen!