TripAdvisor
La Roche-en-Ardenne
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Ongeïnteresseerd personeel en uitbaters niet klantvriendelijk.”
Beoordeling van So ' Bar

So ' Bar
Geclassificeerd als nr. 15 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
Beschrijving: Gehaktballen in 13 verschillende sauzen, verse friet, gebakken of gefrituurde pastei, salades, pasta ... En om ons cocktail- en rummenu te completeren
26 augustus 2019 beoordeeld

Zeer lang moeten wachten tot we onze drankjes en charcuterie-schotel konden bestellen.Nochtans weinig volk op het terras.Uiteindelijk waren ze het snackbordje vergeten,waardoor we nog langer moesten wachten.Bediening is niet professioneel en ongeïnteresseerd.

26 augustus 2019 beoordeeld

Het eten is te vies voor woorden. Als je van binnen wil worden opgevreten door insecten in je maag dan moet je hier gaan eten. Heb je geen zin meer in het leven dan is dit de tent waar je de meeste kans op voedselvergiftiging en parasieten kan oplopen. Deze zaak is pure oplichterij. Vraagt de hoofdprijs voor een klein stukje droog en bedorven vlees.

Datum van bezoek: juni 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De lunchgerechten zijn zeer netjes verzorgd, verder een uitgebreide drankenkaart met speciale koffie’s en biersoorten. Bediening is jong maar wel meertalig en vriendelijk.

9 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden hamburgers en een pasta besteld. Zag er super lekker uit maar:

- erg droog vlees
- patat geen zout
- pinnen was niet mogelijk
- geen wc bril bij de heren ( lastig met kleine kinderen ).

Erg jammer. Personeel was wel vriendelijk.

24 juni 2019 beoordeeld

300 gram rumpsteak besteld. Moest je uiteindelijk zelf op een grillplaat warm maken (stond nergens aangegeven). Ze kwamen met kleine stukjes gourmetvlees aanzetten dat bedorven was. De bestelde Radlers waren al meer dan een jaar over datum.
We waren met 10 man en niemand had gegeten maar we moesten wel de volle mep afrekenen ondanks dat we tussentijds al ons beklag hadden gedaan. Zelfs de politie opgetrommeld om te bemiddelen. Mocht niet baten, de manager (hork) behandeld zijn personeel en klanten als honden.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die So ' Bar bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In So ' Bar geweest? Deel je ervaringen!