Leg de laagste prijs van deze websites vast
Jan S
midden brabant
fijne tijd om heerlijk tot rust te komen en prima uitval basisi om vanuit te touren en wandelen
Beoordeling van Hotel Gai-Sejour
23 mei 2018 beoordeeld
Fijne tijd om heerlijk tot rust te komen en prima uitval basisi om vanuit te touren en wandelen.
lekkere open haard in de lounge / stube van het landschappelijk hotel / herberg. Prima verzorgd ontbijt. Mooi terras aan de beek en s' avonds lekkere biertjes in een fijne ambiance.
Datum van verblijf: mei 2018
Kamertip: Er is geen lift naar de 1-e etage dus wel trap lopen.
Reistype: Bezocht met vrienden
Locatie
Hygiëne
Service
Is er een probleem met deze beoordeling?
  • Hotels.com
  • Vio.com
2.2 km van Hotel Gai-Sejour
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 17 september 2017

Wat een rust in en rond dit hotel. Zodra je er binnen gaat waan je je 50 jaar terug in de tijd. Geen overbodige luxe maar een hotel met alles van vroeger, Een goed bed en een heerlijk ontbijt. Vriendelijke eigenaars die heel behulpzaam waren, kortom een heerlijk plekje in een mooi stadje.

Kamertip: De kamers zijn bijna allemaal hetzelfde allen met een balkonnetje Sommige kamers zijn met 2 aparte bedden en sommige met een 2 persoons bed.
Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 november 2016 via mobiele applicatie

We verbleven hier voor 2 nachten met onze baby (7 weken). Le gai séjour is een charmant hotel in ardeense stijl met een tiental kamers. Wij verbleven in kamer 1 en deze was redelijk ruim: plaats voor een zithoek, bed en nog net genoeg ruimte voor een reisbedje.

In het salon is het heerlijk vertoeven voor de openhaard en de eigenaars staan altijd voor je klaar. La roche is een kleine 5min met de auto of een half uurtje wandelen van het hotel. Een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi, eenvoudig hotel op een mooie, rustige locatie. Wij hadden een ruime kamer met eigen badkamer/wc. Alles was schoon. Uitgebreid ontbijt. Leuke en goede gastvrouw die met je meedenkt. Centrum op 20 minuten loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 19 juli 2015

We kwamen toe en werden vriendelijk ontvangen door een dame op leeftijd.
Onze wagen moesten we plaatsen aan de overkant waarvan we niet konden vermoeden dat het hun eigendom kon zijn.
Onze kamer was zonder meer klein maar fijn te noemen.
Verwacht er niet teveel van maar voor een overnachting moet je het niet verder gaan zoeken maar via booking.com bieden ze enkel 2 overnachtingen aan.
Weinig positief maar zekers niets negatief te zeggen over dit hotel.
Tot slot moet je het aanzien als een slaapverblijf met ochtendontbijt en daarvoor is het ok.

Kamertip: Zeg op voorhand dat je een stel bent want anders kun je mogelijk 2 aparte bedden hebben.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 mei 2015 via mobiele applicatie

3 heerlijke nachten doorgebracht in hotel Gai-Sejour, met ontvangst door de Nederlandse eigenaren. Hele vriendelijke mensen waarbij je snel een thuis gevoel krijgt. Wij hadden een ruime schone kamer met badkamer en balkonnetje met prima WiFi ontvangst. Ontbijt was goed voor elkaar. De ligging was heerlijk als je echt van rust houdt. Mooi wandelen langs het beekje naar La-Roche waar je in 20 min bent. Kortom een heerlijk hotel met een kneuterig uitstraling in een oase van rust.

Datum van verblijf: mei 2015