Beoordeeld op 30 oktober 2016 via mobiele applicatie

Mooi, eenvoudig hotel op een mooie, rustige locatie. Wij hadden een ruime kamer met eigen badkamer/wc. Alles was schoon. Uitgebreid ontbijt. Leuke en goede gastvrouw die met je meedenkt. Centrum op 20 minuten loopafstand.

Datum van verblijf: oktober 2016
Beoordeeld op 19 juli 2015

We kwamen toe en werden vriendelijk ontvangen door een dame op leeftijd.
Onze wagen moesten we plaatsen aan de overkant waarvan we niet konden vermoeden dat het hun eigendom kon zijn.
Onze kamer was zonder meer klein maar fijn te noemen.
Verwacht er niet teveel van maar voor een overnachting moet je het niet verder gaan zoeken maar via booking.com bieden ze enkel 2 overnachtingen aan.
Weinig positief maar zekers niets negatief te zeggen over dit hotel.
Tot slot moet je het aanzien als een slaapverblijf met ochtendontbijt en daarvoor is het ok.

Kamertip: Zeg op voorhand dat je een stel bent want anders kun je mogelijk 2 aparte bedden hebben.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 10 mei 2015 via mobiele applicatie

3 heerlijke nachten doorgebracht in hotel Gai-Sejour, met ontvangst door de Nederlandse eigenaren. Hele vriendelijke mensen waarbij je snel een thuis gevoel krijgt. Wij hadden een ruime schone kamer met badkamer en balkonnetje met prima WiFi ontvangst. Ontbijt was goed voor elkaar. De ligging was heerlijk als je echt van rust houdt. Mooi wandelen langs het beekje naar La-Roche waar je in 20 min bent. Kortom een heerlijk hotel met een kneuterig uitstraling in een oase van rust.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 2 april 2015

Dit hotel heeft Nederlandse eigenaars. Het is eenvoudig, maar zeer goed. Het ligt aan het eind van een idyllisch dal, met een mooi kabbelend beekje en een heerlijke tuin. Eigenaars zijn behulpzaam en vriendelijk

Kamertip: Kamers zijn verschillend. Niet alle kamers hebben een douche . De kamers aan het eind van de gang zijn voor ons het beste.
Datum van verblijf: juli 2014
Beoordeeld op 13 april 2014

Mooi, gezellig hotelletje, prachtig gelegen in de vallei van La Roche. Op wandelafstand van het centrum maar dit is niet echt aan te raden aangezien dit een vrij saaie weg is.
We werden vriendelijk verwelkomt door de gastvrouw die ons onmiddellijk de vrij ruime kamer liet zien: 1 tweepersoonsbed (dekbedden waren vrij kort), veel stopcontacten, aparte zithoek, grote kast, kleine badkamer met wc, douche en wastafel en een klein terrasje. Minpunt aan de kamer is dat er geen tv aanwezig is.
's morgens zit er gratis ontbijt bij de kamer. Hiervoor heb je 1 uur de tijd, wat vrij beperkt is vinden wij. Ook begint het ontbijt vrij laat (8u30) waardoor je pas laat op pad kan gaan.
Prijs-kwaliteit zeker een aanrader!

Datum van verblijf: april 2014