“Lekker, gezellig, vriendelijk”
Beoordeling van Le Saint-Michel

Le Saint-Michel
Geclassificeerd als nr. 4 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
1 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben dit restaurant voor de eerste keer bezocht en het is heel goed meegevallen. We kozen voor het maandmenu, dit was meer dan in orde. Een heel gezellig interieur en een zeer vriendelijke & vlotte bediening. Ook een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. De voorgestelde Bordeaux was top! Voor herhaling vatbaar, een pluim voor het hele team!

Datum van bezoek: februari 2019

29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We logeerden in het Chateau de Beausaint en maakten vandaar mooie wandelingen naar La Roche.
Er werd ons daar aangeraden om in Saint Michel te gaan eten en wat een revelatie.
We zijn twee dagen na mekaar gaan lunchen omdat het er zo heel erg lekker was.
We keren zeker terug !!!

Datum van bezoek: januari 2019
19 januari 2019 beoordeeld

Een koude januari avond, maar binnen was het knus en warm. We namen het menu van € 32. Wat je hier krijgt voor die prijs is echt ongelooflijk. We kregen een wachtbordje met witte en zwarte pens en een mousse van ham. Het voorgerecht was gebakken coquilles met blanke botersaus, subliem. Het hoofdgerecht eendeborstfilet met verse schorseneren en een heerlijke saus. Als dessert was er nog warme appeltaart maar wij vroegen een kaasbordje in de plaats en dat was geen enkel probleem, zelfs geen supplement moeten betalen. Een heel vriendelijke en attente uitbater. Dit is één van de betere restaurants in de regio, een absolute aanrader!

Datum van bezoek: januari 2019
30 december 2018 beoordeeld

Lekker gegeten, afgewerkte gerechten, vriendelijk personeel. De moeite waard. Zeer goede prijs kwaliteit.

Datum van bezoek: december 2018
28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is absoluut een aanrader en een verborgen pareltje in de Ardennen. Slechts een tiental tafeltjes en een super persoonlijke bediening door -denk ik- de eigenaars. Verse producten, lekker wild en verrassende combinaties. Echt van genoten! (een aandachtspuntje: ze aanvaarden enkel cash, maar de bank is er naast de deur)

Datum van bezoek: november 2018

Reizigers die Le Saint-Michel bekeken, bekeken ook

Marche-en-Famenne, Belgisch Luxemburg
La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Le Saint-Michel geweest? Deel je ervaringen!