Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams104 US$
Agoda.com105 US$
Tripadvisor104 US$
ZenHotels.com
StayForLong
Beoordeeld op 28 augustus 2020

dit bezoek is zeker niet meer om terug te gaan, eerste dag gemorst op de overtrek en die is 4 dagen blijven op liggen, vuile kamers stof ligt er 1 cm dik, als het venster toe is hangt er een muffe geur in de kamer, wc papier moeten vragen terwijl je denkt dit word toch automatisch aangevuld.

Kamertip: veel lawaai van de straat
Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit restaurant is blijven stilstaan. Ondanks dat ze uitpakken op hun website met een foto van hun wijnkelder, weet eigenlijk niemand welke wijn ze aanbieden. Zowel het eten als de bediening voldoen niet prijs/kwaliteit. Voor mij geen aanrader.

Beoordeeld op 26 augustus 2020 via mobiele applicatie

Slechte bediening, wel willen maar niet kunnen, er wordt niet gevraagd of alles in orde is, noch smakelijk gewenst. De wijn wordt gewoon in uw glas gekapt. Tijd is blijven stille staan qua interieur & servies (gouden lepels voor de soep), eten is verre van speciaal, geen kennis over de wijn op de wijnkaart.

Beoordeeld op 30 december 2019

Over het hotel kan ik niets zeggen wij zijn daar enkel iets gaan eten.
Best verzorgd en vriendelijke bediening, alleen jammer dat het vlees waar men op de kaart wat lyrisch over doet echt op niets trok..., bovendien was het maar een halve entrecote..., niet voor te stellen.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 31 oktober 2019

Sympathieke ontvangst gedurende het volledige verblijf (2 nachten), halfpension...lekkere menu telkens met heerlijke wijnen...voldoende tijd tussendoor...
Rustige ligging, gratis parking net voor het hotel of op een parking van een nabijgelegen schooltje

Datum van verblijf: oktober 2019