“Heerlijke pizza! ”
Beoordeling van Pizzeria Super Mario

Pizzeria Super Mario
Geclassificeerd als nr. 27 van 43 Restaurants in La Roche-en-Ardenne
21 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 2 heerlijke pizza's gegeten! Ondanks de vele commentaren, vonden wij de bediening erg vriendelijk! We zaten op een gezellig terras! Niks dan lof!

Datum van bezoek: juli 2019

5 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pizza’s aan correcte prijzen! Reeds enkele keren gegeten en altijd top! Ik begrijp niet waarom sommigen de bediening niet ok vinden. Steeds vriendelijk en snel bediend. Keer op keer. Klein
minpuntje, wat mensen die er nog nooit geweest zijn zou kunnen tegenhouden om binnen te stappen: het interieur is wat gedateerd maar ons stoort het helemaal niet. Het eten is super lekker en dat is het belangrijkste toch! Komen zeker terug.

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima eten hier, goede pizza's en lekkere lasagne. Aardig bedienend personeel dat het flink druk had op deze vrije dag (dag van de arbeid).

Datum van bezoek: mei 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben super lekker gegeten en een aardige bediening! Zelfs de honden mochten mee en kregen water.

Datum van bezoek: maart 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten! Lang geleden z’n pizza te hebben gehad mag zeker aangeraden worden als het aan mij ligt!

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Pizzeria Super Mario bekeken, bekeken ook

La Roche-en-Ardenne, Belgisch Luxemburg

In Pizzeria Super Mario geweest? Deel je ervaringen!