Ramond M
Geleen, Nederland
Wij komen een keer terug!
Beoordeling van Camping Benelux
26 aug 2021 beoordeeldvia mobiele applicatie
Prima camping! Komen wij zeker nog een keer.

Sanitair was netjes, de campingwinkel is wat summier maar je kan prima inkopen doen bij de Spar in La Roche. Broodjes wel iedere dag bij de campingwinkel gehaald, top!
Zwembad ondanks het mindere weer ook gebruik van gemaakt, ook zeer netjes.

Enig punt om op te letten, de stroomvoorziening ligt soms vaak ver van je plek. Een flinke kabelhaspel is dan gewenst. Of hier op letten bij het verkrijgen van je staanplaats.
Datum van verblijf: augustus 2021
Kamertip: Enige opmerking, let op de afstand naar de stroomvoorziening.
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
0.8 km van Camping Benelux
  • ZenHotels.com
0.8 km van Camping Benelux
Meer hotels in La Roche-en-Ardenne bekijken
Beoordeeld op 3 juni 2021 via mobiele applicatie

Een mooie camping en verzorgd en net personeel heel vriendelijk en aangenaam nadeel te weinig bomen geen schaduw in een tentje te warm 🥵 maar voor de rest zeer goed !!! En het stadje is dichtbij wandel afstand deze zeker een aanrader!!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 24 mei 2021

Als ik het in woorden moet uitdrukken dan zeg ik fantastisch, top, geweldig!

Na een zeer vriendelijk onthaal reden we richting onze standplaats waar ze ons al stonden op te wachten om ons te begeleiden. Meteen een warm en aangenaam gevoel bij aankomst.
Tijdens het opzetten van onze voortent kwamen er meerdere medewerkers een praatje slaan.

Top gegeten in de benelux brasserie.

Het is een prachtige en rustige omgeving op wandelafstand van het stadje La Roche.

Ons verblijf door omstandigheden 1 nacht moeten inkorten en kregen ons geld van de niet besteede nacht netjes terug.

Top team! Top camping!
Ons zien ze er zeker terug.

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 29 juni 2020 via mobiele applicatie

Lekkere brasserie, gezellige en mooie ligging vlakbij de Ourthe, sanitair is proper maar wel in sommige gevallen wat ver wandelen, zwembad was niet open door de corona, goed voor een weekendje weg...!

Datum van verblijf: juni 2020
Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Goede en mooi verzorgde camping, verzorgt!Leuke plaats om te zijn op wandelafstand van la roche, wat een leuke en aangename stad is.Plaatsen mochten wel beter afgelijnd zijn voor de meeste een zoekplaatje!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier maar één nachtje met de camper gestaan omdat we op roorreis waren maar we hadden hier best nog wat langer kunnen staan. Mooie plek aan het water, genoeg en vooral schone sanitair en vriendelijk personeel. Als je niet aan de waterkant staat sta je wel best dicht op de buren viel mij op. Verder prima camping en op loopafstand van het centrum van la Roche en Ardennen

Datum van verblijf: augustus 2019