Beoordeeld op 29 september 2019 via mobiele applicatie

Goede en mooi verzorgde camping, verzorgt!Leuke plaats om te zijn op wandelafstand van la roche, wat een leuke en aangename stad is.Plaatsen mochten wel beter afgelijnd zijn voor de meeste een zoekplaatje!

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 21 augustus 2019 via mobiele applicatie

Wij hebben hier maar één nachtje met de camper gestaan omdat we op roorreis waren maar we hadden hier best nog wat langer kunnen staan. Mooie plek aan het water, genoeg en vooral schone sanitair en vriendelijk personeel. Als je niet aan de waterkant staat sta je wel best dicht op de buren viel mij op. Verder prima camping en op loopafstand van het centrum van la Roche en Ardennen

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 13 augustus 2019

bij aankomen bij de camping valt direct op dat er voor de ingang een braakliggend stuk grond ligt dat gebruikt word als parking en dumpplaats voor grind enz waarschijnlijk door de gemeente.niet echt fraai te noemen.brasserie en zwembad gedeelte gezellig en zeer verzorgd.plaatsen op de camping zeer kort bij mekaar,zeker tweede rij aan de rivier geen aanrader.wij hadden mooie plek,juist electriciteit 4A,niet meer van deze tijd,met moderne caravan,je kan niks gebruiken,boiler ,senseo enz.ook te weinig sanitaire voorzieningen?3blokken voor toch wel grote camping.ligging enz zeer goed,mooi en dicht bij het centrum van laroche.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Als je hier wil verblijven kan je best vanaf nummer 300 boeken. Daar zijn bomen en sta je niet met je tent in de volle zon. Met momenten een rustige camping, maar ook soms veel nachtlawaai. Spijtig dat er hier geen toezicht op is. Tegenwoordig stelt iedereen ook maar zijn tent op zoals hij zelf wil, wat voor chaos zorgt. Let op: het verwarmde zwembad is koud!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019

Benelux is een topper. Vlot en vriendelijk onthaal. Héérlijk vertoeven in een zeer mooie en rustige omgeving en een brasserie om U tegen te zeggen. Nu ook een pracht van een zwembad. De eigenaars/uitbaters doen hun uiterste best en investeren doorlopend om het iedereen naar zijn zin te maken. Doe zo verder, top team !!!

Datum van verblijf: juni 2019