Beoordeeld op 10 juli 2019 via mobiele applicatie

Als je hier wil verblijven kan je best vanaf nummer 300 boeken. Daar zijn bomen en sta je niet met je tent in de volle zon. Met momenten een rustige camping, maar ook soms veel nachtlawaai. Spijtig dat er hier geen toezicht op is. Tegenwoordig stelt iedereen ook maar zijn tent op zoals hij zelf wil, wat voor chaos zorgt. Let op: het verwarmde zwembad is koud!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 18 juni 2019

Benelux is een topper. Vlot en vriendelijk onthaal. Héérlijk vertoeven in een zeer mooie en rustige omgeving en een brasserie om U tegen te zeggen. Nu ook een pracht van een zwembad. De eigenaars/uitbaters doen hun uiterste best en investeren doorlopend om het iedereen naar zijn zin te maken. Doe zo verder, top team !!!

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 11 juni 2019

Bij aankomst bleken onze gereserveerde plekken vergeven. We kregen een plek toegewezen waarop we meer moesten betalen terwijl we nu maar een plek hadden ipv twee. Service bij de receptie en de winkel was belachelijk slecht (mijn vriend heeft zelf moet afrekenen en hiervoor de kassa gebruiken omdat er niemand was).
Er was veel rumoer en ruzie op de camping (alcohol, vechten). Geen aanrader.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019

Wij zijn er dit jaar met de Hemelvaart geweest en vonden het er hutje aan mutje, veel te vol en daarbij veel te weinig sanitaire blokken, voor een zo'n grote camping!Gaat hier puur om zoveel mogelijk plaatsen te creëren en geld te verdienen!! Plaatsen erg rommelig, kan je beter reserveren voor la Grillon gedeelte, daar heb je normale plaatsen met straatjes en niet zo opelkaar! Wij stonden in de 2 de rij achterin de camping van af het water, daar hebben de eerste rij vaste staanplaatsen en dan kijk je tegen de Berlijnse muur aan omdat de vaste een windscherm plaatsen zodat jij geen fatsoenlijk uitzicht meer hebt!! Ze kunnen op de camping beter de caravans en campers rug aan rug zetten, dan kan iedereen nog een beetje van zich afkijken!! Wel een mooi zwembad erbij!!

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 14 september 2018

Zeer mooie en propere camping. Superruim, wij hadden een graspleintje voor onszelf. Personeel is zeer behulpzaam, op een ochtend vroeg ik wanneer het zwembad open zou gaan en de vrouw van de receptie ging het meteen gaan open leggen. Zowel Frans als Nederlands wordt er vloeiend gesproken. Ook het menu in de brasserie is zeer uitgebreid en lekker. Alleen jammer dat de sandwichbar en brasserie niet steeds open waren door het laagseizoen. 's Avonds zeer rustig. Wc's en douches worden dagelijks 2x gepoetst en ook het zwembad was zeer netjes. De eksters die 's ochtends rond de tent komen snuisteren waren een aangename verrassing en het uitzicht tussen de bergen is heerlijk om bij te ontwaken! Ook het centrum was perfect te voet te doen.

Datum van verblijf: september 2018